تاریخ انتشار: 1397/10/19 16:55
کد خبر: 114486

صحبت های سرمربیان امارات و هند در نشست خبری پیش از بازی دو تیم

سرمربیان تیم‌های ملی امارات و هند در نشست خبری پیش از رویارویی در جام ملت‌های آسیا به اظهارنظر پرداختند.
صحبت های سرمربیان امارات و هند در نشست خبری پیش از بازی دو تیم

تیم‌های ملی فوتبال امارات و هند از ساعت 19 فردا (پنجشنبه) در دور دوم بازی‌های گروه A جام ملت‌های آسیا به مصاف می‌روند. امارات در بازی نخست خود برابر بحرین به تساوی یک - یک بسنده کرد و هند با نتیجه 4 بر یک از سد تایلند گذشت.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از بازی هند گفت: ما از جنبه‌های مثبت بازی قبلی با بحرین و اصلاح اشتباهات برابر هند بهره خواهیم برد. می‌بایست با کم‌کردن ضریب اشتباهات، فشار روی حریفان و خلق فرصت در زمین حریف به اهداف‌مان برسیم. من از بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات به خاطر روحیه مبارزه قدردانی می‌کنم اما باید بازی به بازی پیشرفت خود را نشان دهیم. تلاش ما این است تا اشتباهات بازی با بحرین در بازی فردا برابر هند تکرار نشود. امارات در این بازی بهتر ظاهر می‌شود و پیشرفت خود را به نمایش می‌گذارد.

استیون کونستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی هند نیز در این نشست خبری اظهار داشت: می‌دانیم که هر 3 بازی مرحله گروهی سخت هستند اما ما برای پیروزی برابر امارات و صعود تلاش می‌کنیم. امارات میزبان جام ملت‌ها است و می‌دانم برای کسب هر 3 امتیاز بازی فردا تحت فشار قرار خواهد داشت. هند باید با ارائه بهترین بازی خود به نتیجه خوبی دست یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naxox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام فدراسیون امارات برای دیدار با هند؛ 5 هزار بلیت رایگان را برای هواداران