تاریخ انتشار: 1397/10/22 11:56
کد خبر: 114180

تصمیمی که به مذاق ملی پوشان امید خوش نخواهد آمد!

قرار است تیم ملی امید در استادیوم شهید دستگردی که در گذشته به تیم پاس تهران تعلق داشته از حریفان خود در دور نخست مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو پذیرایی کند.
تصمیمی که به مذاق ملی پوشان امید خوش نخواهد آمد!

این استادیوم هم اکنون برگزار کننده دیدارهای خانگی تیم سایپا است و از نظر سطح کیفی شرایط خوبی ندارد. مهم ترین مسئله چمن این استادیوم است که بعد از خروج پاس از تهران شرایط خوب خود را از دست داده و بعید است در سال های اخیر مورد ترمیم قرار گرفته باشد. در گذشته ای نه چندان دور تیم ملی کره جنوبی که برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی به تهران آمده بود از اینکه این زمین برای آنها جهت تمرین در نظر گرفته شده بود، معترض بودند. چند صباحی هم تیم ملی در این استادیوم تمرین می کرد که در نهایت کارلوس کی روش ترجیح داد تمرین تیم ملی را به زمین پژوهشگاه ببرد.

 

جدا از سطح کیفی زمین استادیوم شهید دستگردی که نامطلوب است برگزاری بازی های تیم امید در تهران آنهم در تعطیلات عید نوروز بدین معنی است که امیدها باید برای سکوهای خالی بازی کنند به این خاطر که در تعطیلات نوروز به دلیل بازگشت شهرستانی ها به زادگاه خود و هم چنین مسافرت شهروندان تهرانی شهر تهران با کاهش جمعیت روبرو می شود و بعید است استقبال چندانی از بازی های تیم ملی امید به عمل بیاید.

 

پیش از این صحبت از برگزاری این دیدارها در استادیوم زیبای امام رضای مشهد بود که به نظر می رسید با اجرای این تصمیم بازی های تیم ملی امید با حضور پرشور تماشاگران برگزار می شود به این خاطر که جمعیت مشهد بر خلاف جمعیت تهران در تعطیلات نوروزی به دلیل حضور زائرین افزایش پیدا می کند و از سویی استادیوم امام رضای مشهد در سطح شهر واقع شده و می توانست برای این بازی ها تماشاگران زیادی را به استادیوم بکشاند.

 

جالب اینکه در گذشته هم با وجود علاقمندی کارلوس کی روش برای برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی در شهرستان ها فدراسیون فوتبال اعلام کرد امکان بردن تیم ملی به شهرستان ها وجود ندارد! و در نهایت باید به این نکته اشاره کرد فدراسیون فوتبال دوست دارد بازی های تیم ملی را در تهران برگزار کند.

 

تیم ملی امید باید در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم های ترکمنستان، یمن و عراق مسابقه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ep87v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ بازی های امید در مقدماتی المپیک 2020 توکیو مشخص شد