تاریخ انتشار: 1397/10/22 13:04
کد خبر: 114171

هشدار به حریفان؛عصر جدیدی در فوتبال استرالیا آغاز شده است!

اور میبل، بازیکن جوان تیم ملی استرالیا که در جریان پیروزی 3-0 این تیم مقابل فلسطین اولین گل ملی خود در یک تورنمنت بزرگ را به ثمر رساند از شروع عصری جدید در فوتبال استرالیا خبر داد.
هشدار به حریفان؛عصر جدیدی در فوتبال استرالیا آغاز شده است!

میبل، بازیکن جوان تیم ملی استرالیا که در جریان پیروزی 3-0 ساکروها مقابل فلسطین در دومین بازی این تیم در جام ملتهای آسیا، گفت استرالیا مصمم است در ادامه تورنمنت، شکست ناامیدکننده خود در بازی اولش در مقابل اردن را به فراموشی بسپارد. میبل به حریفان دیگر استرالیا در ادامه رقابتها هشدار داد و گفت عصر جدیدی در فوتبال استرالیا آغاز شده است.

بعد از بازنشستگی تیم کیهیل، استرالیایی‌ها با این نگرانی روبرو بودند که وظیفه بازی‌سازی پس از او به عهده کدامیک از بازیکنان ساکروها خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد به جای یک بازی‌ساز نخبه، تیم ملی استرالیا از چند ستاره جوان و بااستعداد برخوردار است که اور میبل یکی از آنها است.

میبل بعد از بازی مقابل فلسطین به خبرنگاران گفت:"گراهام آرنولد سرمربی جدید ما از فرصت دادن به بازیکنان جوان نمی‌ترسد و می‌توانید نتیجه اعتماد او به جوانها را ببینید. کریس بازی خیلی خیلی خوبی داشت، جیمی مک‌لارن هم عالی بود و گل زد. من هم در این بازی گل زدم. من برای فوتبال استرالیا خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم و به نظرم هواداران ما هم باید خوشحال و هیجان‌زده باشند".

میبل درباره بازی آخر استرالیا در مرحله گروهی، در مقابل سوریه، گفت:" ما نگران سوریه نیستیم. اگر مربی‌شان را عوض کرده‌اند به ما ربطی ندارد. ما فقط روی خودمان تمرکز داریم. من از این بابت از بازی سوریه می‌ترسم چون ما می‌خواهیم در آن بازی به رقبای بزرگ‌مان پیام بدهیم. می‌خواهیم با شروع از این بازی، پله به پله بهتر شویم. ما در این چند روز ریکاوری انجام خواهیم داد و برای بازی با سوریه 100درصد آماده خواهیم بود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvpxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعاتی عجیب از برد اردن مقابل استرالیا