تاریخ انتشار: 1397/10/22 18:10
کد خبر: 114124

ایران 2 - ویتنام 0؛ جذاب مثل تیم کی روش؛ سردار درخشان تر از قبل

ایران در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا موفق شد ویتنام را شکست دهد.
ایران 2 - ویتنام 0؛ جذاب مثل تیم کی روش؛ سردار درخشان تر از قبل

 ایران بازی را هجومی تر آغاز کرد و ویتنام را تحت فشار قرار داد و خیلی زود می توانست به گل برسد. دقیقه 6 پاس در عمق اشکان دژاگه توانست سردار آزمون را به دروازه بان ویتنام تک به تک کند، اما سرعت توپ بیشتر بود و دانگ وان لام توپ را در آغوش گرفت. دقیقه 10 کرنر ارسالی اشکان دژاگه به صورت اتفاقی در مقابل دروازه ویتنام به وحید امیری رسید که ضربه آرام این بازیکن در دستان دروازه بان قرار گرفت. دقیقه 15 بهترین موقعیت ایران از دست رفت، پاس در عمق اشکان دژاگه باعث شد قدوس با وان لام تک به تک شود که شوت سامان را دروازه بان ویتام با پا دفع کرد تا دروازه این تیم همچنان بسته بماند. بازیکنان ایران توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتند، اما ویتنامی ها در لاک دفاعی بودند و از دروازه خود محافظت می کردند. بازی تدافعی ویتنامی ها باعث می شد برنامه های هجومی ایران کمی دچار مشکل شود و موقعیت های کمی را روی دروازه ایجاد کنیم. دقیقه 22 توپ اسالی وریا غفوری از جناح راست در محوطه جریمه به طارمی رسید که شوت محکم این بازیکن به مدافع ویتنام برخورد کرد تا توپ دور شود و همچنان تیم ملی ایران نتواند گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 25 سردار آزمون پشت محوطه جریمه ویتنام صاحب توپ شد و شوت محکم او را دروازه بان ویتنام با واکنشی به موقع دفع کرد. بازیکنان ایران همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما ویتنامی ها چشم به ضد حملات داشتند که حتی یکبار روی ناهماهنگی خط دفاع با علیرضا بیرانوند ممکن بود دروازه ایران را به صورت اتفاقی باز کنند. دقیقه 35 روی ضدحمله عالی بازیکنان تیم ملی، پاس وحید امیری پشت محوطه جریمه ویتنام به سردار آزمون رسید که شوت محکم این بازیکن از کنار دروازه حریف عبور کرد تا همچنان دروازه دانگ وان بسته بماند. سرانجام حملات پیاپی ایران جواب داد و سردار توانست دروازه ویتنام را باز کند، دقیقه 37 پاس کوتاه غفوری در گوشه راست محوطه جریمه ویتنام به سامان قدوس رسید و پس از آن سانتر زیبای این بازیکن در دهانه دروازه به سردار آزمون رسید تا با ضربه سر به راحتی دروازه دانگ وان را باز کند. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد تا سرانجام ایران موفق شود در نیمه اول با نتیجه 1 بر 0 ویتنام را شکست دهد.

با شروع نیمه دوم بازیکنان ویتنام از لاک دفاعی خارج شدند و با حملات خود قصد باز کردند دروازه ایران را داشتند. دقیقه 51 روی پاس در عمق بازیکن ویتنام، کانگ فانگ با بیرانوند تک به تک شد که دروازه بان تیم ملی با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد تا دروازه ایران بسته بماند. دقیقه 52 سردار آزمون پشت محوطه جریمه ویتنام صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن را دروازه بان دفع کرد، توپ برگشتی به مهدی طارمی رسید که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 59 اشکان دژاگه از پشت محوطه جریمه ویتنام اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در اواسط نیمه دوم کی روش با آوردن احمد نوراللهی و مهدی ترابی به زمین قصد داشت دوباره توپ و میدان را در اختیار بگیرد تا تیم ملی گل های بعدی را به ثمر برساند. سرانجام ایران موفق ششد گل دوم را هم به ثمر برساند، دقیقه 66 پاس مهدی ترابی پشت محوطه جریمه ویتنام به سردار آزمون رسید که وی با عبور از مدافع حریف با دانگ لام تک به تک شد و به راحتی توپ را وارد دروازه کرد.

پس از گل دوم، بازیکنان ایران به دنبال زدن گل سوم بودند. دقیقه 74 توپ ارسالی سامان قدوس در مقابل دروازه ویتنام از مقابل پای سردار عبور کرد تا گل سوم وارد دروازه حریف نشود. دقیقه 76 ویتنام پشت محوطه جریمه ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت محکم بازیکن این تیم را علیرضا بیرانوند به راحتی در آغوش گرفت تا همچنان در این رقابت ها دروازه ایران بسته بماند. در دقایق پایانی دیدار، بازی تا حدودی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود، اما همچنان بازیکنان تیم ملی چشم به ایجاد موقعیت داشتند و ویتنامی ها شکست خود را قبول کرده بودند. دقیقه 88 با همکاری بازیکنان ویتنام، کوانگ های در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران عبور کرد. در نهایت دیگر اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا ایران با نتیجه 2 بر 0 ویتنام را شکست دهد و صعود خود را قطعی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oj5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود ملی پوشان به مرحله ی بعد با درخشش سردار آزمون
جام ملت های آسیا 2019