تاریخ انتشار: 1397/10/23 09:32
کد خبر: 114075

گابی راه ژاوی را می رود!

ستاره اسپانیایی السد می‌خواهد که بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال به حضورش در کشور قطر ادامه دهد و به دنیای مربیگری روی آورد.
گابی راه ژاوی را می رود!

و ‌به نقل از الرای، گابی، کاپیتان اتلتیکو مادرید بعد از جدایی از این تیم با وجود پیشنهادهای زیادی که داشت تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود تا پیراهن السد را بر تن کند.

گابی در السد هم بازی ژاوی ستاره سابق بارسلونا شده و به نظر می‌رسد که او هم بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال باز هم می‌خواهد در قطر باقی بماند و به دنیای مربیگری روی آورد و این همان مسیری است که ژاوی می‌خواهد در تیم فوتبال السد و کشور قطر دنبال کند.

کاپیتان اتلتیکو مادرید، گفت‌: وقتی می‌خواستم که از اتلتیکو مادرید جدا شوم با پیشنهادهای زیادی مواجه شدم اما من در اروپا فقط می خواستم که پیراهن اتلتیکو مادرید را بر تن کنم و به همین خاطر راهی لیگ ستارگان قطر شدم. در قطر همه چیز برای من خوب بوده و بهترین برخورد را با من داشته‌اند.

او در ادامه صحبت‌های خود، اضافه کرد: ژاوی باعث شد تا من خیلی زود با محیط جدید آشنا شوم و کنار بیایم. قطر کشور بسیار خوبی است و آینده درخشانی برای خود در این کشور پیش‌بینی می‌کنم. می‌خواهم بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال هم در این کشور بمانم.

ژاوی، دیگر ستاره اسپانیایی بارسلونا با پایان فصل جاری کفش‌های خود را خواهد آویخت. او مدرک مربیگری A را دریافت کرده است و در فصل بعد جایگزین فریرا در تیم فوتبال السد خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r58l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمزمه هایی به گوش می رسد؛ژاوی سرمربی السد می شود؟