تاریخ انتشار: 1397/10/23 11:48
کد خبر: 114057

کی روش:از حالا هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم/بازی با عراق یک دیدار حیاتی است!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که بازی روز چهارشنبه با عراق یک دیدار حیاتی است.
کی روش:از حالا هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم/بازی با عراق یک دیدار حیاتی است!

کارلوس کی‌روش که شاگردانش روز گذشته (شنبه) با برتری 2 بر صفر مقابل ویتنام صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 را قطعی کردند و به صدرنشینی خود در گروه D ادامه دادند، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: در فوتبال بازی بعدی همیشه مهمترین بازی است و تقابل با عراق برای ما یک بازی حیاتی به شمار می‌رود.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه داد: از حالا هر کاری که انجام می‌دهیم، برای بازی عراق خواهد بود، دیداری که باید با تمرکز بالا مقابل آنها بازی کنیم. هردو تیم برای کسب صدر جدول و البته حفظ اعتبار با یکدیگر خواهند جنگید. هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد تا در بازی بعدی از عراق بهتر باشیم.

کی‌روش که با تیم ملی به دنبال پایان دادن به ناکامی ایران در کسب جام قهرمانی جام ملت‌ها پس از 43 سال است، عنوان کرد: بر این باورم که برای حضور در هر تورنمنتی نیاز به این است که کل بازیکنان آماده باشند.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان بازی‌هایی را با ترکیب اصلی با پیروزی به پایان برد، اما با ترکیب کامل می‌توان قهرمان یک تورنمنت شد. وظیفه من به عنوان سرمربی تیم این است که 23 بازیکن تیمم را مثبت با نگرش سازنده نگه دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpaoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی فعلی ایران به کلمبیا نزدیک تر شد