تاریخ انتشار: 1395/04/22 21:59
خلیل زاده و رفیعی؛
کد خبر: 274234

انتخاب های جدید برانکو برای فصل جدید

بالاخره تکلیف شجاع روشن شد، او در فصل جدید در زمین برانکو توپ می زند
انتخاب های جدید برانکو برای فصل جدید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، شجاع خلیل‌زاده خیلی دلش می خواست بعد از پایان خدمت سربازی در تراکتورسازی تبریز به پرسپولیس تهران ملحق و شاگرد برانکو شود. وی در تمرینات سپاهان هم شرکت نکرد و خواهان دریافت رضایت نامه‌اش از مسئولان تیم اصفهانی شد اما این اتفاق نیفتاد.

عبدالله ویسی مخالف این نقل و انتقال بود و از طرف دیگر قرارداد او با سپاهان بعد از نقل و انتقالات نیم فصل لیگ شانزدهم به اتمام می‌رسید و خلیل زاده ناچار به تمدید قراردادش تا پایان فصل آینده شد. شجاع خلیل زاده پس از این اتفاق از پرسپولیسی ها و شخص برانکو هم تشکر کرد.

در همین راستا شنیدیم مدافع شمالی تیم سپاهان در لیگ هفدهم به پرسپولیس می رود.

شجاع خلیل زاده دوست صمیمی‌اش سروش رفیعی  را نیز راضی کرده است تا همراه او در لیگ هفدهم پرسپولیسی شود.

وضعیت سروش رفیعی هم ظاهرا بی شباهت به شجاع خلیل زاده نیست، این هافبک تکنیکی و دریبل زدن هم شرایط خاصی دارد، فولادی ها معتقدند سروش رفیعی هنوز نیم فصل دیگر با آنها قرارداد دارد و تراکتورسازی هم به این راحتی ها نمی خواهد شاه مهره اش را از دست بدهد.

اینکه در نیم فصل دوران خدمت سربازی سروش رفیعی به پایان می رسد یا نمی رسد خیلی توفیری نمی کند، این بازیکن نیم فصل دوم آینده را در تراکتورسازی یا فولاد خوزستان سپری می کند و بعد از آن همراه رفیق خودش یعنی شجاع خلیل زاده به پرسپولیس خواهد رفت.

شنیده ها حکایت از آن دارد که برانکو از طریق دوستان مشترک به سروش رفیعی پیغام داده است در صورت پرسپولیسی شدن از او یک علی کریمی دیگر خواهد ساخت و این مسئله حسابی ذهن این بازیکن را به خود مشغول کرده است.

گرچه در این میان شنیده می شود سروش رفیعی از کودکی استقلالی بوده است اما انتشار عکسی از آن زمان با لباس قرمز پرسپولیس روی این فرضیه ها خط بطلان کشید.

به نظر می‌رسد در خرید برانکو در فصل نقل‌و‌انتقالات لیگ هفدهم از همین حالا مشخص شده باشد مگر آن که مرد کروات قبل از این تاریخ از پرسپولیس جدا شود.

منبع: برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9bel

آخرین اخبار