تاریخ انتشار: 1397/10/24 11:57
کد خبر: 113929

جوان ترین بازیکنانی که در جام ملت ها به میدان رفتند

در رقابت های جام ملت های آسیا و با حضور 24 تیم آسیایی بازیکنان جوانی توسط مربیان شانس حضور در این تورنمنت مهم را پیدا کردند.
جوان ترین بازیکنانی که در جام ملت ها به میدان رفتند

رقابت های جام ملت های آسیا در امارات در حال برگزاری است و تیم ها خودشان را برای بازی های دور آخر مرحله گروهی آماده می کنند. با این وجود یکی از نکاتی که در بازی های این دوره از رقابت های جلب توجه می کند جوانگرایی نسبی در فوتبال آسیا و میدان دیدن بازیکنان جوان است.

جوان ترین و بهترین؟

مهند علی ستاره تیم ملی عراق و پدیده جام ملت های آسیا تا این زمان ، جوانترین بازیکنی است که در این رقابت ها به میدان رفته است. او در بازی برابر ویتنام به عنوان جوان ترین بازیکن تورنمنت رسید و اولین گل تیمش را هم زد. مهند علی در بازی برابر یمن هم برای عراق گلزنی کرد تا به ستاره جوان اول تورنمنت تبدیل شود. مهند علی در 12 بازی برای تیم ملی عراق 8 گل به ثمر رسانده و به نظر بعد از بازی ها از باشگاه های عراق به یک تیم و باشگاه به مراتب بهتر منتقل شود. مهند علی زمانی که در بازی برابر ویتنام به میدان رفت 18 سال و 6 ماه و 19 روز سن داشت و لقب جوانترین بازیکن تورنمنت را گرفت.

بعد از مهند علی وان هائو دوان دفاع چپ تیم ملی ویتنام با 19 سال و 8 ماه و 2 دو روز و سوپاجای جایدد مهاجم دوم تیم تایلند نیز با 20 سال 1 ماه و 6 روز در رده سوم قرار دارد. جوانترین بازیکن ایران که در این جام ملت ها به میدان رفته مجید حسینی مدافع تیم ملی ایران است که با 22 سال و 6 ماه و 18 روز در بازی برابر یمن به میدان رفت هرچند او تنها یک نیمه در زمین بود و در بازی دوم هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apvny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه ایران و 4 تیم دیگر،همچنان بسته!