تاریخ انتشار: 1397/10/25 11:47
کد خبر: 113784

سردار آزمون در یک قدمی دایی!

مهاجم تیم ملی ایران در بازی روز آخر مرحله گروهی مسابقات اگر در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد این شانس را دارد به یکی از رکوردهای علی دایی در تیم ملی نزدیک شود.
سردار آزمون در یک قدمی دایی!

رقابت های جام ملت ها علاوه برکسب نتایجی تیمی ، حامل افتخارات و رکوردهای فردی هم هست و در تیم ملی ایران نیز بازیکنانی حضور دارند که می توانند برخی رکوردهای تازه ای را برای خودشان یا فوتبال ایران رقم بزنند. سردار آزمون مهاجم اصلی تیم ملی ایران که با سه گل زده دومین گلزن برتر جام تا پایان بازی های دور دوم مرحله گروهی است و در بازی با عراق این شانس را دارد که به علی دایی نزدیک شود.

دایی و 4 گل به عراق

علی دایی بهترین گلزن ایران برابر تیم ملی عراق است. او در چهار بازی متوالی برابر این تیم گلزنی کرده و از این نظر رکورددار است. نکته جالب درباره دایی این که او دو گلش را در دو جام ملت های 1996 و 2000 برای تیم ملی به ثمر رسانده است.

هت تریک ها

اما دو بازیکن تیم ملی ایران نیز در تاریخ مسابقات جام ملت ها موفق شده اند برابر عراق هت تریک کنند. حمید شیرزادگان در مقدماتی الکمپیک 1964 و حسین کلانی در جام ملت های 1972 برابر تیم ملی عراق هت تریک کرده اند.

سردار آزمون و یونس محمود

مهاجم گلزن و شماره 20 تیم ملی ایران تا قبل از بازی فردا 2 گل به عراقی ها زده است. او یک گلش را در جام ملت های قبل به این تیم زده است. سردار در جام ملت ها فرم بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است و این امکان هم وجود دارد که خودش را به رکورد دایی نزدیک کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8on7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت آشکار علی دایی و آزمون؛ آقای سردار لطفا برنگرد!