تاریخ انتشار: 1397/10/25 18:12
کد خبر: 113737

کی روش: عاشق منتقدانم هستم چون باعث شهرت بیشترم می‌شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:اگر یک بازی در جهان باشد که هر دو تیم با آرامش کامل بخواهند از آن لذت ببرند دیدار فردا است.
کی روش: عاشق منتقدانم هستم چون باعث شهرت بیشترم می‌شوند

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق در خصوص مسابقه فردای تیمش اظهار داشت: خوشبختانه آماده سازی خوبی داشتیم، مهمترین مطلب استراحت بعد از این 2 بازی اول بود که این اتفاق رخ داد.

* فردا دو تیم با آرامش کامل از بازی لذت می برند

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا این بازی حساس است گفت: اگر یک بازی در جهان باشد که هر دو تیم با آرامش کامل بخواهند از آن لذت ببرند دیدار فردا است چون هر دو تیم صعود کردند. قبل از شروع بازی ها با 3 تیم بازی داشتیم که 2 تای آن برگزار شده و فردا فقط با عراق بازی می کنیم. دلیلی نمی بینم که بازی فردا حساس باشد و مطمئنا هر دو تیم با آرامش کامل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* من عاشق کسانی هستم که از من انتقاد می‌کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  در پاسخ به سوال خبرنگار عرب زبان سایت فیفا مبنی بر اینکه هنوز یکی از مربیان باشگاه های بزرگ ایران در حال انتقاد از شما هستند گفت: من عاشق کسانی هستم که از من انتقاد می کنند چون آنها باعث شهرت بیشتر من می شوند و به صورت رایگان برای من کار می کنند. طبیعی است که از این انتقادات لذت ببرم.

* از بعد تاریخچه 3 تیم مدعی قهرمانی هستند

وی در پاسخ به سوال همان خبرنگار مبنی بر اینکه کی روش پیش از این گفته بود استرالیا، ایران، عراق و کره مدعی قهرمانی هستند گفت: شما اگر برای فیفا کار می کنید باید با دقت بیشتری صحبت های من را رصد کنید چون من هرگز این حرف را نزدم. ولی من از بعد تاریخچه فوتبالی گفتم که 3 مدعی ژاپن، کره و استرالیا هستند چون قهرمان جام ملت های قبلی هم یکی از این سه تیم بود. من مدعی شدم کشورهای دیگر مثل ایران، عربستان، چین، ازبکستان و عراق  تلاش می کنند که به این تیم ها برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m95a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش:از حالا هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم/بازی با عراق یک دیدار حیاتی است!