تاریخ انتشار: 1397/10/25 23:19
کد خبر: 113697

پیش بازی ایران-عراق؛ کی روش در اندیشه انتقام و صدرنشینی

در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات و در هفته سوم دو تیم ایران و عراق از گروه D این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ایران-عراق؛ کی روش در اندیشه انتقام و صدرنشینی

تیم های ایران، ویتنام، عراق و یمن در گروه D جام ملت های آسیا قرار دارند و در هفته سوم این رقابت ها ایران و عراق به مصاف هم می روند و یمن و ویتنام نیز با یکدیگر بازی خواهند کرد.

در هفته اول این رقابت ها در گروه 4، ایران موفق شد که یمن را با نتیجه 5 بر 0 شکست دهد. سردار آزمون، سامان قدوس و اشکان دژاگه هر کدام یک گل به ثمر رساندند و مهدی طارمی نیز 2 گل برای ایران به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه عراق و ویتنام به مصاف هم رفتند که عراق با نتیجه 3 بر 2 موفق شد که ویتنام را شکست دهد.

در هفته دوم نیز نتایج به نوعی تکرار شد. ایران و ویتنام به مصاف هم رفتند که ایران با دو گل از سردار آزمون ویتنام را شکست داد و 6 امتیازی شد و عراق نیز با نتیجه 3 بر 0 یمن را شکست داد و آن ها نیز 6 امتیازی شدند.

سردار آزمون

حالا و در هفته سوم دو تیم ایران و عراق به مصاف هم خواهند رفت و تا برای صدرنشینی بجنگند و ویتنام و یمن نیز به مصاف هم می روند تا تیم سوم گروه مشخص شود. با توجه به اینکه ایران و عراق هر دو شش امتیازی هستند، اگر در بازی رودررو نیز مساوی شوند، ایران با توجه به تفاضل گل بهتر، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد خواهد شد.

در جدول رده بندی گروه چهار، ایران از دو بازی، دو پیروزی کسب کرده است و با 6 امتیاز در صدرجدول قرار دارد. آن ها 7 گل زده اند و هیچ گلی نیز دریافت نکرده اند. در آن سوی میدان نیز عراق 6 امتیازی است. عراقی ها 6 گل زده اند و 2 گل نیز دریافت کرده اند.

جدال ایران و عراق نیز همیشه جذاب و تماشایی بوده است. معروف ترین آن ها به 4 سال قبل بر می گردد که دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند و عراق موفق شد در ضربات پنالتی ایران را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

تیم ملی عراق

بازی های رو در رو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kj99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده ترین نیمکت در تاریخ تیم ملی!