تاریخ انتشار: 1395/04/22 22:28
کد خبر: 274231

تمرین عصر سه شنبه پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس امروز در دو نوبت تمرین کردند
تمرین عصر سه شنبه پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرخپوشان از ساعت 18:30 به وقت محلی، تمرین نوبت دوم روز سه‌شنبه را در اردوی اوکراین زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. بازیکنان به صورت آزاد گرم کردن را در دستور کار داشتند و برانکو ایوانکوویچ هم به نوعی در این بخش، سرخپوشان را همراهی کرد. در ادامه، بازیکنان در قالب دو تیم قرمز و سبز به پاسکاری و فوتبال هدفمند روی آوردند.

 

 

 ایگور پانادیچ هم برنامه خاصی را برای علیرضا بیرانوند و الکساندر لوبانوف در نظر داشت و به مورد اجرا گذاشت. مدافعان زیر نظر برانکو و چوک به کارهای دفاعی پرداختند و در این بخش برانکو با سوت‌های متوالی بازیکنان را به انجام صحیح حرکات راهنمایی می‌کرد. هافبک‌ها و مهاجمان هم زیر نظر مارکو استیلینوویچ به دوهای سرعتی در عرض زمین پرداختند. نکته حائز اهمیت این بود که هیچ بازیکنی به صورت جدا تمرین نکرد. سید جلال حسینی هم در تمرینات گروهی شرکت داشت. فرشاد احمدزاده و وحید امیری که در تمرینات قبلی به نوعی مجزا کار می‌کردند، امروز عصر در تمرینات گروهی شرکت داشتند.

 

 

بخش بعدی تمرین به تعویض جای دو گروه اختصاص داشت. یعنی مدافعان به همراه مارکو به تمرینات بدنسازی پرداختند و هافبک‌ها و مهاجمان نیز زیر نظر برانکو و چوک تاکتیک‌های حمله‌ای، شوت و گلزنی را در دستور کار داشتند. در مرحله بعد هم بار دیگر مدافعان به بخش قبلی برگشته و به کارهای تدافعی پرداختند و هافبک‌ها و مهاجمان نیز کار خود را با مارکو از سر گرفته و با عبور از موانع، کارهای سرعتی و بدنی را انجام دادند و در پایان نیز به ارسال توپ از جناحین و ضربه به سمت دروازه روی آوردند. گفتنی است؛ آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان در اردوی اوکراین فردا صبح در زمین دینامو کی‌یف برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq59w

آخرین اخبار