تاریخ انتشار: 1397/10/26 22:34
کد خبر: 113591

اعتراض‌های پی‌درپی به داور در بازی پرهیاهو

نیمکت نشینان دو تیم ایران و عراق در نیمه اول دیدار دو تیم مدام در حال اعتراض به داور بودند.
اعتراض‌های پی‌درپی به داور در بازی پرهیاهو

دیدار تیم های ملی ایران و عراق در شرایطی در نیمه اول به پایان رسید که بیش از 12 هزار تماشاگر از این بازی دیدن می‌کنند.

* با شروع بازی کاتانتس به کنار نیمکت آمد، اما کارلوس کی‌روش از روی صندلی خود بلند شد و کنار نیمکت روی سکویی نشست. او هر از گاهی به کنار زمین آمده و به داور مسابقه و داور چهارم اعتراض می‌کرد.

* علیرضا جهانبخش در دقیقه 10 بازی با بازیکن عراق برخوردی داشت که منجر به خونریزی بینی‌اش شد. وقتی برای مداوا کنار زمین آمد داور چهارم از او خواست به بیرون زمین بیاید تا مداوا صورت بگیرد که در این حین کی‌روش کنار داور چهارم آمد و به او می‌گفت آیا دیده که بازیکن عراق با آرنج به صورت جهانبخش زده است؟

 * جهانبخش پس از مداوا قصد ورود به زمین را داشت که داور چهارم اصرار کرد او پیراهن خونی‌اش که فقط لکه کوچکی از خون داشت را عوض کند. همین موضوع باعث شد جهانبخش کمی عصبانی شود، به این دلیل که تیم ایران صاحب موقعیت خوبی روی ضربه  ایستگاهی شده بود و داور چهارم اجازه ورود به زمین را نمی‌داد.

*‌ هیجان روی سکوها به شکلی است که روی هر صحنه عادی هم صدای تماشاگران به آسمان بلند می‌شود.

* دقیقه  22 امید ابراهیمی موقع زدن ضربه سر با بازیکن عراق برخورد کرد که داور در این صحنه به نفع ایران اعلام خطا کرد که این تصمیم او با اعتراض عراقی‌ها مواجه شد. حتی نفراتی از کادر تیم عراق که پشت نیمکت این تیم و در جایگاه ویژه نشسته بودند اعتراضی کردند که همین مسئله باعث شد کی‌روش به شدت به داور چهارم و ناظران مسابقه که کنار زمین نشسته بودند معترض  شود. این اعتراض ادامه داشت تا جایی که کی‌روش به نفرات کادر تیم عراق که در جایگاه حضور داشتند، با علامت دست اشاره کرد که دهان خود را ببندند و سکوت کنند.

* دقیقه 28 سردار آزمون در صحنه‌ای برای تصاحب توپ با مدافع عراق در تلاش بود که مدافع تیم عراق با دستانش آزمون را کنترل کرده بود و اجازه حرکت را به او نداد. همین مسئله باعث شد کی‌روش به حرکت مدافع تیم حریف اعتراض کند و حالت دستان مدافع تیم عراق را به داور نمایش دهد. در این صحنه کاتانتس نیز مدعی بود سردار آزمون دستان خود را به دور بازیکن تیمش انداخته و همین حالت را برای داور نمایش داد تا تقابل دو مربی کنار خط  جالب توجه باشد. کروز هم در این صحنه به داور چهارم اعتراض کرد و با تذکر جدی او مواجه شد.

* اعتراض کاتانتس به داور و البته بازیکنان تیمش در صحنه‌های مختلف از بازی باعث شد او در نهایت خسته شده و 10 دقیقه پایانی نیمه اول را از روی نیمکت دنبال کند.

* دقیقه 39 خطای قدوس روی صفا هادی منجر به کارت زرد برای این بازیکن شد که در این صحنه درگیری لفظی شدید بین بازیکنان دو تیم بوجود آمد و داور سریع وارد عمل شد. کی‌روش نیز به قدوس تذکر داد آرام‌تر بازی کند.

*در نیمه اول توپی به سکوهای ورزشگاه رفت که یکی از تماشاگران این توپ را برداشته و به توپ جمع کن مسابقه نمی‌داد. این توپ در نهایت با دخالت ماموران حراست ورزشگاه باز پس گرفته شد.

*   سردار آزمون توپی را به سمت دروازه عراق شوت کرد که پس از برخورد به صفا هادی، بازیکن تیم عراق به نظر می‌رسید توپ به دست این بازیکن برخورد کرده و پنالتی به سود ایران است. با این حال داور به پنالتی اعتقاد نداشت و با اعتراض شدید کارلوس کی‌روش همراه بود.

* نیمکت تیم ایران در پایان نیمه اول به وقت‌های تلف شده گرفته شده بازی اعتراض داشتند و معتقد بودند نیمه اول وقت تلف شده بیشتری داشته است.

* در پایان نیمه اول علیرضا جهانبخش به سمت روشن ایرماتوف رفت و به صحنه پنالتی اعتراض داشت که ایرماتوف در پاسخ با حالت دست خود اشاره کرد که صحنه را از نزدیک دیده و توپ به پای بازیکن عراق خورده است.

*  مک‌درموت هم به داور گفت که وقت اضافه کم گرفته است.

* کی‌روش پس از پایان نیمه اول به سمت کاتانتس رفت و با او به سمت نیمکت رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgdlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحنه مشکوک به پنالتی روی شوت سردار آزمون + فیلم