تاریخ انتشار: 1397/10/27 00:27
کد خبر: 113575

تحلیل خبرگزاری فرانسه از بازی ایران و عراق/خون، غرش، اما بدون گل!

خبرگزاری فرانسه بازی ایران و عراق در دور پایانی مرحله گروهی جام هفدهم آسیا را یک بازی فیزیکی و درگیرانه خواند.
تحلیل خبرگزاری فرانسه از بازی ایران و عراق/خون، غرش، اما بدون گل!

پس از تساوی بدون گل امشب (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در دور پایانی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019، خبرگزاری فرانسه (AFP) در گزارشی با تیتر «خون، غرش، اما بازی بدون گل ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا»، نوشت: «ایران پس از بازی جذاب، اما بدون گل مقابل عراق در ورزشگاه آل مکتوم دبی، با تصاحب صدر جدول گروه برای رقیب سنتی خود رجزخوانی کرد.

آخرین بازی یکی از رقابت‌های بزرگ فوتبالی نتوانست بازی کلاسیک دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 را زنده کند، دیداری که عراق در آن در ضربات پنالتی ایران را شکست داده بود. نیمه اول این بازی سرد و غیرانعطاف‌پذیر بود و همین راه را برای نیمه دوم با ریتم کندتر باز کرد.

ایران در نیمه اول این بازی فیزیکی مقابل جو پر سروصدای ورزشگاه تیم برتر بود، اما نتوانست از برتری خود استفاده کند. در برخورد علیرضا جهانبخش و صفا هادی از عراق هر دو غرق در خون شدند و در ادامه نیز سامان قدوس هم خوش‌شانس بود که بابت لگد کردن پای بازیکن عراق اخراج نشد.

به نظر می‌رسید دو تیم بابت کسب نتیجه تساوی راضی هستند تا اینکه ارسال توپ همام طارق را علاء عباس با ضربه سری به سمت دروازه ایران زد که علیرضا بیرانوند با حالتی آکروباتیک توپ را دفع کرد.

در نیمه دوم دو تیم شانس جدی گلزنی نداشتند و دشمنان سابق (در جنگ هشت ساله ایران و عراق) توانستند انرژی‌شان را برای چالش‌های بزرگ‌تر به مرحله حذفی ببرند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rj6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ایران با تساوی مقابل عراق، رکوردش را از دست داد!