تاریخ انتشار: 1397/10/27 11:49
کد خبر: 113546

لیگ فوتسال|پارسیان و اهورا در تلاش برای فرار از سقوط

تیم‌های فوتسال پارسیان شهر قدس و اهورا بهبهان برای نجات از سقوط به لیگ دسته اول، کار سختی در هفته پایانی لیگ برتر پیش‌رو دارند.
لیگ فوتسال|پارسیان و اهورا در تلاش برای فرار از سقوط

هفته بیست‌وششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال، عصر امروز (پنجشنبه) با هفت دیدار برگزار می‌شود. این در حالی است که تنها ابهام باقی‌مانده در هفته آخر، تعیین دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته اول است. تیم‌های گیتی‌پسند، مس سونگون، فرش‌آرا، حفاری، شهروند، سوهان محمدسیما، سن‌ایچ و مقاومت البرز در دور پلی‌آف مسابقات شرکت خواهند کرد.

 

گیتی‌پسند که به دلیل حکم کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات دیدار این تیم مقابل شهروند از حضور تماشاگرانش محروم است، به مصاف حفاری اهواز می‌رود. شاگردان رضا لک با 104 گل زده، 51 گل خورده و کسب 64 امتیاز، بهترین آمار 26 هفته لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده‌اند و با قدرت کامل وارد مرحله پلی‌آف می‌شوند. حفاری که هفته‌هاست صعود خود را به پلی‌آف قطعی کرده، امتیازات کامل هر چهار دیدار اخیر را به دست آورده و به دنبال گذشتن از سد صدرنشین لیگ برتر است.

 

مس سونگون میهمان آذرخش بندرعباس خواهد بود. مس با وجود شکست خانگی هفته قبل برابر فرش‌آرا، به عنوان تیم دوم جدول به دور پلی‌آف رسید. مس که با بازیکنان جوان و امید خود وارد میدان خواهد شد، به مصاف تیمی می‌رود که با متحمل شدن دو شکست متوالی، فرصت حضور در پلی‌آف به عنوان تیم هشتم جدول را از دست داد و انگیزه‌ای برای این مسابقه ندارد.

 

تیم سوهان محمدسیمای قم میزبان پارسیان شهر قدس خواهد بود. در هفته اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر عدم حضور تیم سوهان در این مسابقه به خاطر مشکلات مالی به گوش رسید که این تصمیم منتفی شد. پارسیان شهر قدس که امسال با خرید سهمیه لیگ برتری تأسیسات دریایی به لیگ برتر بازگشت، برای جلوگیری از دومین سقوط متوالی به لیگ دسته اول و تضمین بقا در لیگ برتر، چاره‌ای جز شکست سوهانِ رده پنجمی ندارد.

 

در مهم‌ترین بازی امروز اما مقاومت قرچک مقابل اهورا بهبهان صف‌آرایی می‌کند. مقاومت در چهار هفته اخیر، نتوانسته بردی کسب کند و این هفته برابر تیمی قرار می‌گیرد که انگیزه فراوانی برای پیروزی در این مسابقه و حفظ شور فوتسال میان مردم بهبهان دارد. اهورا امسال با وجود اینکه عملکرد نسبتاً خوبی در دیدارهای خانگی از خود نشان داده است، در بازی‌های خارج از خانه تنها به یک پیروزی دست یافته و کار سختی در قرچک دارد. با توجه به تفاضل گل 36- بهبهانی‌ها، اهورا باید از سد مقاومت بگذرد تا بقای خود را در لیگ برتر تضمین کند.

 

برنامه دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

 

پنجشنبه 27 دی ماه - ساعت 16

 

* سوهان محمدسیمای قم – پارسیان شهر قدس

* سن‌ایچ ساوه – شهروند ساری

* شهرداری ساوه – مقاومت البرز

* فرش‌آرای مشهدلبنیات ارژن شیراز

* گیتی‌پسند اصفهان – ملی حفاری

* آذرخش بندرعباس – مس سونگون

* مقاومت قرچک – اهورای بهبهان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvzoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیوستن مس رفسنجان به جمع تیمهای پلی آف /  جنگیدن پالایش آبادان تا لحظه آخر + فیلم
هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان