تاریخ انتشار: 1397/10/27 11:55
کد خبر: 113545

کاهش چشمگیر تعداد پاس های ایران

تیم ملی در بازی با ویتنام موفق به ثبت 680 پاس از خود شد. تیم ملی در این دیدار با سیستم 2-4-4 لوزی بازی کرد و تنها به دنبال خلق موقعیت روی دروازه حریف و گل زنی بود و در نهایت حریف را با دو گل شکست داد.
کاهش چشمگیر تعداد پاس های ایران

اما تیم ملی در بازی با عراق که به مراتب حریف قوی تری بود به همان سیستم 1-3-2-4 همیشگی برگشت و طبیعی بود دراین سیستم بازی تیم ملی تدافعی تر جلوه کند. جالب اینکه تیم ملی در این بازی 296 پاس را به نام خود ثبت کرد. کمتر از نصف تعداد پاس هایی که در بازی با ویتنام از تیم ملی به ثبت رسید.

البته میل تیم ملی برای کسب سه امتیاز این دیدار به نسبت عراق به خصوص در نیمه اول بیشتر بود به این خاطر که ایرانی ها 15 شوت زدند و عراقی ها 8 شوت. در مالکیت هم تیم عراق تیم برتر میدان بود با 54 درصد و تعداد پاس های شاگردان کاتانچ هم 321 پاس بود. نزدیکی تعداد پاس ها بهم نشان می دهد بازی سخت و فیزیکی را از دو تیم شاهد بودیم.

به هر صورت تیم ملی در این دیدار با کسب تساوی به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور بعدی بازی ها شد و شاید همین برای کارلوس کی روش و شاگردانش قانع کننده باشد. ضمن اینکه آمار و ارقام های این چنین برای هیچ تیمی امتیاز آور نیست. کما اینکه فرانسه در شرایطی قهرمان جام جهانی شد که به نسبت کرواسی در بازی نهایی کمتر پاس داد و کمتر صاحب توپ و میدان بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgleq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون،ناکام در خلق رکوردی جدید!