تاریخ انتشار: 1397/10/27 13:05
رقابت ادامه دارد؛
کد خبر: 113537

مرد شماره یک ایران،در بین 5 دروازه بان اول جام!

گلر تیم ملی با عکس العمل دیدنی در دقایق پایانی بازی با عراق نه تنها ایران را از شکست نجات داد بلکه همچنان نام خود را به عنوان مدعی کسب عنوان بهترین دروازه بان بر سر زبان ها انداخت.
مرد شماره یک ایران،در بین 5 دروازه بان اول جام!

امروز در حالی رقابت های مرحله گروهی جام هفدهم ملت های آسیا به پایان می رسد که در بین 24 تیم حاضر در این مرحله تنها 5 تیم هستند که هنوز گل دریافت نکرده و با آمار فوق العاده در دژ دفاعی راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند. یکی از این تیم ها ایران نام دارد که با سه بازی و بدون گل خورده همچنان به قدرت بالای خود در فاز تدافعی می نازد.

در راه ثبت این آمار عملکرد علیرضا بیرانوند به خصوص در بازی با عراق چشمگیر بود به خصوص در صحنه سیو فوق العاده ضربه سر مهاجم عراق که توپ با نوک انگشتان بیرانوند راهی کرنر شد تا مرد شماره یک ایران با سه کلین شیت متوالی در بین 5 دروازه بان اول جام قرار بگیرد.

حساب رسمی توئیتر جام ملت های آسیا با انتشار تصاویر دروازه بانانی که تا امروز گل نخورده اند مدعی شد صعود از مرحله گروهی با سه کلین شیت متوالی می تواند جایگاه این دروازه بان ها برای رسیدن به عنوان بهترین گلر جام را بالا ببرد. گلر کره جنوبی، گلر ایران، گلر اردن با سه کلین شیت راهی یک هشتم شدند و دو دروازه بان قطر و عربستان امشب می توانند با بسته نگه داشتن چارچوب دروازه خود در جمع برترین ها حضور داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m95qb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گُلر پرسپولیس در جمع 5 دروازه‌بان برتر جام ملت‌های آسیا