تاریخ انتشار: 1397/10/27 14:12
کد خبر: 113528

ایران تا فینال در ابوظبی و العین

رویارویی با عراق اولین و آخرین بازی ایران به میزبانی شهر دبی بود چون صدرنشینی در گروه D شاگردان کی روش را تا روز فینال مسافر ابوظبی کرد.
ایران تا فینال در ابوظبی و العین

دبی از آن دست شهرهای میزبان جام ملت های 2019 بود که با توجه به حضور تعداد پرشماری از ایرانی ها برای زندگی و تفریح در آن می توانست بهترین مکان برای برگزاری بازی های حساس خود باشد. برخلاف دو بازی ابتدایی مقابل یمن و ویتنام که در ابوظبی برگزار شد در جدال حساس با عراق بیش از 70 درصد ظرفیت ورزشگاه ال مکتوم به ایرانی ها رسیده بود تا این واقعیت به اثبات برسد.

اما صدرنشینی تیم ملی در گروه D و قرار گرفتن در مسیر آسان تر تا فینال جام ملت ها باعث شد تا ایران تا پایان جام از حضور در دبی خداحافظی کند چون طبق برنامه ریزی انجام شده از این پس تمامی بازی های تیم ملی یا به میزبانی ابوظبی یا به میزبانی العین خواهد بود تا جدال با عراق در آل مکتوم اولین و آخرین بازی شاگردان کی روش در شهر زیبا و خاطره انگیز دبی باشد.

ایران در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های 2019، یکشنبه شب از ساعت 20:30 در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف یکی از تیم های سوم گروه های E و F خواهد رفت که شانس لبنان و عمان بیشتر از هر تیم دیگری است. ورزشگاه محمد بن زاید همان ورزشگاهی است که ایران با 5 گل یمن را در هم کوبید و شروع مقتدرانه ای در جام داشت.

نکته جالب تر این که در صورت عبور از این بازی کی روش و شاگردانش در مرحله یک چهارم نهایی نیز در همین ورزشگاه زیبا و مسقف ابوظبی باید به مصاف برنده تایلند و چین بروند که از حیث آشنایی با چمن و جو حاکم بر ورزشگاه می تواند شانس بسیار خوبی برای ایران باشد.

در نیمه نهایی احتمالی ایران مسافر العین و ورزشگاه زیبای 400 میلیون یورویی هزاع بن زاید خواهد بود که همین چند هفته پیش رقابت های جام باشگاه های جهان در سال 2018 را میزبانی کرد تا کهکشانی های رئال بار دیگر جشن قهرمانی در آن برپا کنند. بازی فینال هم در زاید اسپورت سیتی برگزار می شود تا عملا ایران با رسیدن به فینال تا روز پایانی جام هفدهم در ابوظبی حضور داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39onko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران و کره جنوبی از حیث کلین‌شیت در مرحله گروهی ادوار جام ملت‌های آسیا رکورددار شدند

  امیدوارم این ۳ امتیاز برای صعودمان کافی باشد
کرستینین:بازی باکیفیتی مقابل فیلیپین ارائه کردیم