تاریخ انتشار: 1397/10/27 16:11
کد خبر: 113512

نظر مربیان کلمبیایی درباره حضور کی روش روی نیمکت کلمبیا

چند مربی کلمبیایی نظر خود را درباره حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران روی نیمکت تری کالر اعلام کردند.
نظر مربیان کلمبیایی درباره حضور کی روش روی نیمکت کلمبیا

 و به نقل از سایت کلمبیایی «comutricolor»، در حالی که حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال کلمبیا محتمل به نظر می‌رسد، برخی مربیان کلمبیایی‌ با حضور او روی نیمکت سرمربیگری تری کالر موافق نیستند. روزنامه کلمبیایی «ال‌هرالدو» سراغ چند مربی کلمبیایی رفته و نظر آنها را در خصوص انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا جویا شده است.

سانتیاگو اسکوبار، سرمربی 55 ساله کلمبیایی در این خصوص گفت: کی‌روش مربی باتجربه‌ای است، کسی که تجربه بین‌المللی دارد، در کشورهای مختلف کار کرده و قطعاً شناخت خوبی از بازیکنان کلمبیایی که در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند دارد. من فکر می‌کنم در حال حاضر کی‌روش فرد کاملاً شایسته‌ای برای این پست است. خیلی مهم است که سرمربی جدید هم حمایت مردم کلمبیا را پشت خود داشته باشد و البته منطقی است که از کادرفنی‌ استفاده کند که مدت طولانی با پکرمن کار کرده‌اند. برای کارلوس آرزوی موفقیت دارم.

هوبرت بودهرت، سرمربی کلمبیایی تیم اونسه کالداس کلمبیا اظهار داشت: من موافق استفاده از سرمربی کلمبیایی هستم. ما در کلمبیا به اندازه کافی استعداد داریم و این قبلاً ثابت شده است.

پدرو سارمینتو، سرمربی کلمبیایی که به عنوان مفسر ورزشی نیز فعالیت می‌کند، هم گفت: گزینه‌هایی بهتر از خوسه پکرمن وجود دارد. در تیم ملی کلمبیا کارهای تاکتیکی زیادی صورت نگرفته و اکنون نیاز است که کارهای تاکتیکی زیادی روی تیم صورت بگیرد تا از بازیکنان به صورت انفرادی بهتر بازی گرفته شود. بر اساس نظراتی که داده شده کی‌روش مربی‌ای است که روی جنبه‌های تاکتیکی تیم کار می‌کند که اگر اینطور باشد از حضور او در تیم ملی کلمبیا استقبال می‌کنم. اگر فدراسیون کی‌روش را انتخاب کرده که به او خوشامد می‌گوییم، اما به اعتقاد من سرمربی کلمبیایی گزینه ایده‌آلی است.

خوسه لوئیس پینتو، سرمربی کلمبیایی تیم میلوناریوس کلمبیا هم خاطرنشان کرد: واقعاً متأسفم چون سرمربی جدید فرصت آنچنانی برای آماده‌سازی تیم ملی کلمبیا برای حضور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا نخواهد داشت و کی‌روش هیچ مفهوم تاکتیکی از تیم ندارد. او باید تیمی را بسازد که در دو یا سه پست مشخص نیست که چه بازیکنی مناسب آن پست است. با تمام احترامی که قائل هستم باید بگویم که مربیان کلمبیایی مثل لوئیس فرناندو سوارس که سابقه کار در دو کشور را دارد، شایسته سرمربیگری تیم ملی کلمبیا هستند. خوان کارلوس اوسوریو با آن سبک کاری‌اش نیز سزاوار سرمربیگری تری‌کالر هست، همانطور که رینالدو شایسته‌اش بود. با این حال اگر سرمربی خارجی انتخاب شد، به او خوشامد می‌گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8o5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش گزینه هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی شد