تاریخ انتشار: 1397/10/27 16:36
کد خبر: 113509

بدبینی عجیب عماد رضا؛ شوخی‌ با بشار رسن توطئه علیه عراق بود

شبکه الکاس قطر با برنامه المجالس جام ملت های آسیا را به زیر پوشش برده است و برای بازی های ایران از تحلیل های لیث نوبری استفاده می کند. مهاجم سابق تیم هایی چون پاس و پرسپولیس.
بدبینی عجیب عماد رضا؛ شوخی‌ با بشار رسن توطئه علیه عراق بود

 حضور لیث نوبری در برنامه المجالس و تحلیل های پیش از بازی ایرانعراق از سوی او و کارشناس عراقی یعنی یونس محمود با حاشیه هایی همراه بود. عماد رضا مهاجمی که در فوتبال ایران سابقه حضور دارد پیش از دیدار ایران – عراق با حضور در این برنامه تلویزیونی ادعای عجیبی را علیه این شبکه مطرح کرد که نشان از بد اندیشی این مهاجم عراقی دارد. او برنامه مورد اشاره را به توطئه علیه تیم ملی عراق متهم کرد و گفت چه دلیلی دارد که بازیکنان تیم ملی عراق پیش از بازی با ایران روی خط برنامه بیایند و با کارشناس ایرانی برنامه کل کل کنند!  در حالی که آنها پیش از بازی باید روی بازی متمرکز باشند.

عماد رضا به صورت تلویحی از یونس محمود بازیکن سابق تیم ملی عراق گله کرد که به عنوان کارشناس فوتبال عراق در برنامه حاضر شده بود و در کنار لیث نوبری این بازی را تجزیه و تحلیل می کردند و البته کری هایی برای هم می خواندند که سوژه فضای مجازی شده است. عماد رضا گفته بود یونس محمود که پیش از این برای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال عراق کاندید شده بود و البته موفق نشد حالا برای ریاست فدراسیون فوتبال عراق دور خیز کرده است. به واقع عماد رضا، یونس محمود را متهم به توطئه علیه تیم ملی عراق کرد تا در آتی به هدف خود دست یابد.

مجری برنامه مورد اشاره البته بعد از شنیدن حرف های عماد رضا توضیحات قانع کننده ای ارایه داد. او در واکنش به اتهاماتی که عماد رضا به برنامه المجالس وارد کرد، گفت: من به عماد رضا یک شاخه گل هدیه می کنم. او بازیکن با اخلاقی است. در تیم های قطری سابقه حضور دارد و در برنامه ما نیز در گذشته حاضر بوده است. ما برای صحبت کردن با بازیکنان با خیلی از تیم ها صحبت کردیم. نمونه اش تیم ملی قطر. آنها خیلی محترمانه از برنامه عذرخواهی کردند و گفتند تا پایان بازی های مقدماتی حاضر به حضور در برنامه نمی شوند. یا می خواستیم با سوری ها صحبت کنیم که آنها به خاطر باخت در برابر اردن ناراحت بودند و گفتند در بازی های بعدی روی خط برنامه خواهند آمد. ما این درخواست را از عراقی ها هم داشتیم که رئیس فدراسیون فوتبال عراق به ما قول مثبت داد و بشار رسن پیش از بازی با ایران روی خط برنامه آمد و کری هایی هم با لیث نوبری داشت. خب این طبیعی بود به این خاطر که بشار رسن در ایران بازی می کند و ...

مصاف تیم ملی عراق و ایران با نتیجه مساوی خاتمه یافت و این در حالی بود که تیم ملی عراق در نیمه دوم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت که در یکی از صحنه های علیرضا بیرانوند با واکنش دیدنی ضربه مهند علی را مهار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gp9dx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه مهدوی‌کیا به سبک بازی ایران؛ علیزاده را کم داشتیم