تاریخ انتشار: 1397/10/28 17:59
کد خبر: 113379

کی‌روش تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: عمان تیم خیلی خوبی است و امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا صعود کند و بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شویم.
کی‌روش تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد

در خصوص صعود تیم ملی به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم ایران تبریک می‌گویم که تیم ملی کشورمان توانست به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا برود.در مرحله بعد هم به تیم عمان خوردیم که به نظر من بازی آسانی نخواهد بود. عمان تیم خیلی خوبی است و امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند به مرحله بعد  جام ملت‌های آسیا صعود کند و بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شویم.

وی درباره اظهارات کی‌روش که باعث ناراحتی مردم هم شده افزود: اعتقاد من این است که فدراسیون فوتبال باید با کی‌روش برخورد کند او باید تمرکزش را فقط روی تیم ملی و مسائل فنی بگذارد و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشد چون الان وقت حاشیه نیست. باید به تیم ملی کشورمان فکر کنیم و اطرافیان او باید کنترل شوند. کسانی که ترجمه می‌کنند یا خودشیرینی انجام می‌دهند باید با آنها برخورد شود. در این بین باید با آنها برخورد شود. دور و بر کی‌روش از این آدم‌ها زیاد است و فدراسیون فوتبال باید آنها را کنترل کند تا حاشیه به تیم ملی نیاید.اگر این مسائل حل شود یکی از بهترین تیم‌های ملی داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzy5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این نوع ادبیات کی‌روش نوعی باج‌خواهی است