تاریخ انتشار: 1397/10/29 13:13
کد خبر: 113305

وارد شرایط بدی شده ایم؛از کی روش انتظار نداشتم/خائن‌های خاکستری از حواشی تیم ملی خوشحال هستند!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خائن‌های خاکستری اطراف تیم ملی از حاشیه‌هایی که ایجاد شده است خوشحال هستند.
وارد شرایط بدی شده ایم؛از کی روش انتظار نداشتم/خائن‌های خاکستری از حواشی تیم ملی خوشحال هستند!

علیرضا مرزبان درباره حاشیه های پیش آمده در تیم ملی فوتبال ایران بعد از صحبت های کارلوس کی روش گفت: این حاشیه ها آنقدر خطرناک هست که تیم ملی اسپانیا و آلمان را در جام جهانی نابود کرد. ما هم وارد شرایط بدی شده ایم. واقعا از کی روش انتظار نداشتم در این شرایط مباحثی را مطرح کند که اوضاع را سخت تر کند.

وی یادآور شد: خائن های خاکستری اطراف تیم ملی از شرایط پیش آمده خوشحال هستند و تی ملی دارد وارد بحران درون تیمی می شود. آقای تاج هم برای اولین بار شهامت به خرج داد و از سرمربی تیم ملی خواست درباره مسائل فنی صحبت کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه تاج خیلی دیر در این خصوص واکنش نشان داد، به رادیو تهران گفت: اگر قرار باشد همه عکس العمل های مهم، زود و سخت نشان بدهند این برای تیم ملی زیان آور است. ما باید سعی کنیم حرف های کی روش را کمرنگ تر کنیم. اگر مسئله ای هم پیش آمده است، باید آنرا کمرنگ تر کرد. نباید اجازه بدهیم تسویه حساب های سیاسی به تیم ملی لطمه بزند.

مرزبان خاطرنشان کرد: اگر در جنگ بین ایران و عراق یک نوجوان ۱۴ ساله خودش را جلوی تانک دشمن می اندازد تا از خاک و کشورش حمایت کند، وظیفه ما هم این است که تسویه حساب های سیاسی را کنار بگذاریم و با شرافت از تیم ملی و کشورمان دفاع کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apmky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش:صادقانه بگویم،از پیشنهاد ایران شگفت‌زده شدم / سرمربیگری تیم ملی کلمبیا باعث افتخار است!