تاریخ انتشار: 1397/10/30 00:31
کد خبر: 113239

پیش بازی ایران - عمان؛ در روزهای پر از حاشیه، هدف اول و آخر فقط صعود

در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات و مرحله یک هشتم نهایی دو تیم ایران و عمان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ایران - عمان؛ در روزهای پر از حاشیه، هدف اول و آخر فقط صعود

تیم های ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند. ایران به عنوان تیم اول گروه D و عمان به عنوان تیم سوم گروه F به این مرحله رسیده اند.

در هفته اول این رقابت ها در گروه 4، ایران موفق شد که یمن را با نتیجه 5 بر 0 شکست دهد. سردار آزمون، سامان قدوس و اشکان دژاگه هر کدام یک گل به ثمر رساندند و مهدی طارمی نیز 2 گل برای ایران به ثمر رساند.

در هفته دوم نیز نتیجه تکرار شد. ایران و ویتنام به مصاف هم رفتند که ایران با دو گل از سردار آزمون ویتنام را شکست داد و 6 امتیازی شد. در دیدار سوم نیز ایران به مصاف عراق رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و ایران صدرنشین گروهش شد.

ملی پوشان ایران در سه بازی گروهی 2 پیروزی و یک تساوی کسب کردند و بالاتر از تمام تیم های گروه که عبارت بودند از یمن، ویتنام و عراق به عنوان صدرنشین با 7 امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. ایران در سه بازی خود 7 گل زده به ثمر رساند و هیچ گلی نیز دریافت نکرد تا یکی از بهترین تیم های جام ملت های آسیا تا بدین مرحله لقب بگیرد.

در آن سوی میدان عمان در گروه F با تیم های ژاپن، ازبکستان و ترکمنستان هم گروه بود. عمانی ها در اولین بازی با ازبکستان روبرو شدند که این بازی را با نتیجه 2 بر 1 باختند. عمانی ها در دور دوم به مصاف تیم ژاپن رفتند که در این بازی از داوری ضرر کردند با نتیجه 1 بر 0 شکست خوردند تا با ترکمنستان قعر نشین گروه باشند.

در دور سوم اما عمانی ها به مصاف ترکمنستان رفتند و موفق شدند که با نتیجه 3 بر 1 این تیم را شکست دهند و سه امتیازی  شوند و با شانس بسیار توانستد به عنوان یکی از بهترین تیم های رده سوم، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

تیم ملی ایران در حالی به مصاف عمان خواهد رفت که فوتبال ایران و اردوی تیم ملی تحت تاثیر حواشی بسیاری قرار گرفته است و جدال کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ مهم ترین سوژه خبری در ایران بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob5jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویارویی با عمان برای چهارمین بار/از تا شکست سنگین با گلزنی مسلمان تا دبل آزمون و پیروزی بر گربه سیاه