تاریخ انتشار: 1397/10/30 15:14
آمار جام ملت های آسیا در پایان دور گروهی؛
کد خبر: 113183

جدول کلین شیت؛ بیرانوند و سه دروازه‌بان دیگر در صدر

در پایان دور گروهی جام ملت های آسیا چهار دروازه بان هیچ گلی را در سه دیداری که انجام داده اند دریافت نکرده اند که نام علیرضا بیرانون به چشم می‌خورد.
جدول کلین شیت؛ بیرانوند و سه دروازه‌بان دیگر در صدر

 تنها چهار تیم ایران، اردن، قطر و کره جنوبی توانسته اند دروازه خود را در این مسابقات بسته نگه داشته و در اصطلاح رایج فوتبالی ها، کلین شیت نمایند.علیرضا بیرانوند با درخشش خود در بازی با عراق و البته حضور  مدافعان و ساختار مستحکم دفاعی ایران، توانسته با سه کلین شیت در جمع بهترین گلرهای این جام قرار گیرد.

بیرانوند در این زمینه، رقبای سرسختی را نیز البته درکنار خود می بیند. عامر شافی دروازه بان اردن که درخشش فوق العاده ای در دیدارهایی همچون استرالیا و سوریه داشت و باتوجه به بازی به نسبت راحتی که این تیم برابر ویتنام دارد، می تواند آمار خود در کلین شیت را نیز افزایش دهد. دیگر رقیب علیرضا، کیم سئونگ گیو دروازه بان 28 ساله کره ای هاست که تیم او در مرحله یک هشتم باید به مصاف بحرین برود و احتمالا او و خط دفاعی کره نیز در این بازی می توانند به کلین شیت های خود در این جام ادامه دهند. آخرین رقیب گلر تیم ملی کشورمان در این مسیر، سعد الشیب دروازه بان تیم ملی قطر است که در این میان او و مدافعان قطری کار سختی برابر عراق و مهاجمی همچون مهند علی دارند.

علیرضا بیرانوند و تیم ملی ایران در بازی یکشنبه (30 دی ماه) به مصاف عمان خواهند رفت و باید دید که آیا او و مدافعان تیم ملی می توانند به آمار درخشان خود در خط دفاعی ادامه داده و به سلامت و بدون گل خورده راهی مرحله یک چهارم این مسابقات شوند؟

photo_2019-01-20_13-00-14


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7w8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکاوی مسیر تیم ملی ایران تا قهرمانی