تاریخ انتشار: 1397/10/30 15:44
کد خبر: 113179

اظهارات ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی فوتسال جهت حضور در صربستان را قبل از بازی برگشت مرحله پلی‌آف 11 بهمن اعلام می‌کنیم
اظهارات ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال که خود را جهت دو بازی دوستانه با صربستان آماده می‌کنند، گفت: از اوایل دی ماه بعد از وقفه چند هفته‌ای مجدداً اردوهای خود را به مدت دو روز در آخر هر هفته شروع کردیم و امروز صبح هم آخرین تمرینات خود را برگزار کردیم و در این اردو چند بازیکن جدید حضور داشت.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته هفته آخر لیگ بود و از این هفته  قرار است مرحله پلی‌آف شروع شود سعی کردیم بازیکنان تی ملی  را زودتر در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم. طبقه هماهنگی که با کادر فنیانجام شده قرار است تمام بازی‌های مرحله پلی‌اف را زیر نظر داشته باشیم تا در صورتی که بازیکنی از قلم افتاده وی را به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌اسامی نهایی بازیکنانی که قرار است در بازی با صربستان حضور داشته باشند را قبل از بازی برگشت مرحله پلی‌آف 11 بهمن اعلام می‌کنیم و این بازیکنان باید 12 بهمن خود را در کمپ تیم‌های ملی به کادر فنی معرفی کنند و انشالله 13 بهمن شب هم عازم صربستان  و در تاریخهای ۱۴ و۱۵ بهمن دو بازی باصربستان برگزار می‌کنیم.

ناظم‌الشریعه همچنین در رابطه با تیم ملی صربستان گفت: صربستان یکی از تیم‌های خوب است و همیشه جز 10 تیم برتر جهان بوده و اگر به نتایج این روزها این تیم نگاه کنیم می‌بینیم که با اسپانیا و ایتالیا و یا ... نتایج خوبی به دست آورده‌اند. این تیم از نظر قدرتی و فیزیکی خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام ملت‌های آسیا در امارات حضور دارند گفت:‌ در حال حاضر پکیج تیم ملی چه از نظر کادر فنی چه نظر مهره‌ای و حمایتی همه چیزش برای قهرمانی در آسیا آماده است و تنها چیزی که نیاز است به حاشیه نبردن این تیم و حمایت مردم و مسئولان و پالس مثبت به بازیکنان تیم ملی است.

وی افزود: در مرحله حذفی امشب به مصاف تیم ملی عمان می‌رویم و عده‌ای فکر می‌کنند که این تیم ضعیف است اما من می‌گویم اینگونه نیست هیچ تیم ضعیفی در این رقابتها حضور ندارد. تیمی که تا این مرحله توانسته صعود کند حتما حرفی برای گفتن داشته ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.همیشه بازی حذفی حتی اگر با ضعیف‌ترین تیم‌ها هم باشد بازی خیلی سختی است چون همیشه اینگونه تیم‌ها برای نشان دادن خود تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند و این موضوع می‌تواند کار  را برای هر تیمی سخت کند.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت:‌من مطمئنم تیم ملی با این همه پتانسیلی که دارد می‌تواند قهرمان آسیا شود در حال حاضر همه مردم  سال‌ها منتظرند که این تیم قهرمان شود. در صورت قهرمانی یک افتخاری برای تمام ایرانیان سراسر دنیا است و این قهرمانی می‌تواند به فوتبال، فوتسال و ورزش کشور کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzydq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان دیدار ایران - اردن