تاریخ انتشار: 1397/10/30 16:43
کد خبر: 113174

سرمربی امارات: قرقیزستان شخصیت و سبک فوتبالی روسی دارد

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات سبک بازی حریف این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مشابه روسیه دانست.
سرمربی امارات: قرقیزستان شخصیت و سبک فوتبالی روسی دارد

تیم‌های ملی فوتبال امارات و قرقیزستان در ادامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 20:30 دقیقه فردا (دوشنبه) رو در  روی هم قرار می‌گیرند.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از بازی فردا با قرقیزستان اظهار داشت: خوشحالیم که به این مرحله مهم از جام ملت‌های آسیا صعود کردیم. قرقیزستان شخصیت و سبک فوتبالی روسی دارد و از بازیکنان برجسته زیادی برخوردار است. این تیم در چند سال اخیر به خوبی پیشرفت کرده  و می‌دانم فردا بازی سختی خواهیم داشت. هر بازی این مرحله به معنای بازی آخر است اما در تیم امارات بازیکنان خوب و با اعتماد به نفسی دارد که آماده بازی فردا هستند. البته به حریف نیز احترام می‌گذاریم.

وی افزود: تمامی نقاط ضعف‌وقوت قرقیزستان را آنالیز کردیم و این تیم را خیلی خوب می‌شناسیم. میزبانی امارات از جام ملت‌های آسیا به ما برای پیروزی کمی انگیزه می‌دهد.

الکساندر کریستینین، سرمربی روسی تیم ملی فوتبال قرقیزستان نیز در این نشست خبری گفت: فردا باید بازی مهمی را آغاز کنیم و هر اشتباهی می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. ما برای ارائه یک بازی خوب تلاش می‌کنیم و به دنبال حفظ تعادل در خطوط دفاعی و حمله هستیم. بدون حمله نمی‌توانیم پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی قرقیزستان در واکنش به این صحبت‌های همتای خود در تیم ملی امارات که سبک بازی تیمش را مشابه روسیه دانست، خاطرنشان کرد: قرقیزستان سبک بازی مشخصی ندارد اما نوع بازی‌مان بر اساس تعادل خط دفاعی و حمله است. امارات میزبان جام ملت‌های آسیا است اما این نمی‌تواند دلیلی برای قهرمانی باشد. استرالیا در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا میزبان بود و قهرمان شد اما روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 به قهرمانی نرسید. امارات از حمایت هوادارانش بهره‌مند است و ما نیز از حمایت هواداران‌مان خوشحال هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k5wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تایلند: با امید ادامه صعود در جام ملت‌های آسیا به مصاف چین می‌رویم