تاریخ انتشار: 1397/10/30 17:33
کد خبر: 113170

حریف امروز ایران، بهترین تیم سوم جام

تیم ملی امروز و در مرحله یک‌ هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف عمان خواهد رفت. ملی‌پوشان بعد از صدرنشینی در گروه خود باید در برابر تیم سوم گروه F به میدان بروند.
حریف امروز ایران، بهترین تیم سوم جام

 نکته اینجاست که شاید بتوان گفت تیم ملی عمان قوی‌ترین تیم سوم جام‌ملت‌های آسیا است. بازیکنان عمان در دور مقدماتی در برابر ازبکستان بازی بسیار خوبی انجام دادند و در نهایت در دقایق پایانی شکست خوردند. 
اوج درخشش تیم ملی عمان در بازی برابر ژاپن بود که تنها به‌خاطر اشتباهات داوری، این بازی را واگذار کردند. عمانی‌ها در این بازی با اشتباه داور مسابقه یک پنالتی به ژاپن دادند و باز هم با اشتباه داوری، پنالتی مسلم آنها گرفته نشد تا بازهم شکست بخورند.
تیم ملی عمان نشان داده که کاملا با برنامه وارد جام ملت‌ها شده است و به همین دلیل در میان تیم‌های سوم صعود‌کننده به دور یک هشتم، حریفی قدرتمند برای تیم ملی به‌حساب می‌آید. ملی‌پوشان ایران به خوبی می‌دانند که نباید روی این تیم به چشم یک حریف آسان نگاه کنند و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند برای آنها گران تمام شود.
دیدار با عراق نشان داد که تیم ملی در ساختار دفاعی ایراداتی دارد و قطعا بعد از بازی برابر عراق سایر تیم‌های مدعی و البته عمان به‌عنوان حریف امروز ایران روی نقاط ضعف ایران به خوبی کار کرده‌اند و بازیکنان ایران باید با تمرکز بسیار بالایی به میدان بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvxnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تدارک ویژه عمانی‌ها برای بازی با ایران؛ رایگان به ورزشگاه بیائید

خط حمله قطر در صدر و ایران در رده دوم زهردارترین‌ها
آمار جام ملت های آسیا در پایان دور گروهی؛