تاریخ انتشار: 1397/10/30 19:58
کد خبر: 113155

حضور گسترده عمانی‌ها و کری ایرانی ها + عکس

بلیت‌های رایگان، حضور هواداران تیم ملی عمان در بازی با ایران را پر رنگ کرده است.

در فاصله حدود ۳ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ایران و عمان، تعداد زیادی از تماشاگران رقیب ایران خود را به ورزشگاه محمد بن زاید رسانده‌اند. اهدای بلیت‌های رایگان توسط چند متمول به هواداران تیم عمان باعث حضور پررنگ آنها شده و صف طولانی در بیرون از استادیوم برای گرفتن بلیت‌های مجانی ایجاد شده است.

 

* هواداران تیم ملی عمان در مقابل یکی از درهای ورزشگاه کارناوال راه انداخته و از تیم ملی این کشور حمایت می‌کنند. آنها لباس‌های عجیب و غریبی بر تن دارند و بعضاً با گذاشتن عینک و کلاه‌گیس‌های رنگی شکل و شمایل خود را برای حضور در استادیوم کاملاً عوض کرده‌اند.

* غلامحسین زمان‌آبادی که امور فرهنگی فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد در بیرون از استادیوم به همراه بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ مشغول توزیع پرچم بین تماشاگران تیم ملی فوتبال ایران است.

 

* یکی از تماشاگران عمانی مدعی شد حدود ۶ هزار بلیت رایگان برای حضور هواداران این کشور در بازی امروز تدارک دیده شده و شخصی که بلیت‌های مجانی را در اختیار تماشاگران می‌گذارد ۶ هزار قطعه بلیت خریداری کرده است.

* در بیرون از ورزشگاه کری داغی بین تماشاگران ایران و عمان برقرار شده و هواداران دو تیم یک صدا تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند.

* شماره پیراهن علیرضا جهانبخش که از محبوبیت خاصی بین هواداران ایرانی برخوردار است امروز روی یک بنر بزرگ حک شده و در دستان تماشاگران مقابل دوربین‌ها قرار گرفت.

* در بین تماشاگران ایرانی و همچنین عمانی افرادی که با ویلچر خود را به استادیوم رسانده‌اند دیده می‌شوند.

* تعدادی از هواداران فوتبال ایران از گناوه خود را به امارات رسانده و مدعی هستند امروز سامان قدوس برای تیم ملی ایران گلزنی خواهد کرد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzybq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توزیع بلیت رایگان بین تماشاگران عمان!