تاریخ انتشار: 1397/11/01 01:20
کد خبر: 113099

ابراهیمی: مردم ارزش این را دارند که همه جوره برای‌شان بجنگیم!

یک ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: خدا را شکر که دروازه‌بان توانمندی درون دروازه داریم و همه پشت هم هستیم.
ابراهیمی: مردم ارزش این را دارند که همه جوره برای‌شان بجنگیم!

امید ابراهیمی یک‌شنبه شب بعد از برتری دو گله ایران مقابل عمان در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش بازیکنان و انرژی‌ای که گذاشتیم توانستیم برنده بازی باشیم. مهار پنالتی در دقیقه یک بازی خیلی تاثیر داشت. اگر آن توپ در دقیقه یک گل می‌شد، شرایط‌مان را خیلی سخت می‌کرد. خدا را شکر که دروازه‌بان توانمندی درون دروازه داریم و همه پشت هم هستیم. پنالتی‌ای که علی گرفت خیلی به تیم کمک کرد و انرژی خاصی آورد تا بتوانیم در ادامه بازی دو گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم.

او درباره حریف بعدی تیم ملی اظهار کرد: در مرحله مقدماتی با چین بازی کرده‌ایم اما نمی‌دانم چقدر تفاوت کرده‌اند. از فردا برای بازی با این تیم آماده می‌شویم و آن‌ها را آنالیز می‌کنیم.

این ملی‌پوش ایران درباره بازی در تیم‌های عربی و آماده بودن برای بازی در جام ملت‌ها گفت: الآن هوا خیلی خوب است اما این که بازی در لیگی باعث کسب تجربه شده و این تجربه به تیم ملی کمک کند، اتفاق خوبی است.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی ایران را چقدر می‌داند؟ تصریح کرد: ما تلاش‌مان را می‌کنیم و برای خوشحالی مردم ایران همه کار خواهیم کرد. سه فینال تا پایان مسابقات مانده و بازی به بازی جلو می رویم. مردم ارزش این را دارند که همه جوره برای‌شان بجنگیم.

او هم‌چنین درباره برتری در توپ‌های هوایی گفت: وظیفه من این است که جلوی دفاع ضربه‌های اول را بزنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r6rm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات دژاگه بعد از دیدار ایران و عمان