تاریخ انتشار: 1397/11/02 10:31
کد خبر: 112971

دایی:در حال حاضر بهتر از کی‌روش در ایران نداریم/تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عالی کار کرد!

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: همانند نیم فصل اول لیگ برتر مشکل کمبود بازیکن داریم و هنوز بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه نشده است.
دایی:در حال حاضر بهتر از کی‌روش در ایران نداریم/تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عالی کار کرد!

محمد دایی در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: متاسفانه شرایط تیم ما نسبت به نیم فصل اول لیگ برتر هیچ تغییری نکرده است. مشکل کمبود بازیکن داریم و این در حالی است که در سه جبهه باید بجنگیم. هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

وی در مورد اینکه علی دایی فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارایه کرده یا نه گفت: بله علی دایی فهرستی متشکل از ۴-۵ بازیکن ایرانی را به باشگاه داده است، اما هنوز هیچ بازیکنی به جمع ما اضافه نشده است. ظاهرا این مساله به دلیل مشکلات مالی است.

دایی در مورد دیدار با داماش گیلانیان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: این مسابقه حاصل کل تلاش‌های تیم در این فصل است و در صورت پیروزی در این بازی می‌توانیم به فینال جام حذفی برسیم و قطعا تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنیم.

مربی تیم سایپا در مورد دیدار‌های تیم ملی در جام جهانی گفت:تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عالی کار کرده است و خوشبختانه کادرفنی بسیار قدرتمند و خوب داریم و بهترین بازیکنان آسیا هم در تیم ملی حضور دارند و این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

وی در مورد انتقاد‌هایی که از علی دایی بخاطر حمایت از کی روش می‌شود گفت: علی دایی به فکر منافع تیم ملی است و به منافع خودش فکر نمی‌کند. تیم ملی در شرایط کنونی به آرامش نیاز دارد و همه وظیفه داریم که از تیم ملی و سرمربی آن حمایت کنیم. از نظر من در حال حاضر بهتر از کی‌روش در ایران نداریم. کی‌روش بهترین فرد از نظر فنی برای هدایت تیم ملی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvobb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع! نام بازیکن ما تا آخر عمر در ذهنتان می‌ماند