تاریخ انتشار: 1397/11/02 13:20
کد خبر: 112946

کمپین دلگرمی دست نشان از سوی بازیکنان مس (عکس)

نتیجه بازی روز پنجشنبه اهمیت بالایی در آینده کاری دست نشان در کرمان خواهد داشت و به همین دلیل کمپین خودجوشی از سوی بازیکنان مس جریان گرفته است.
کمپین دلگرمی دست نشان از سوی بازیکنان مس (عکس)

بیشتر شدن فاصله مس با رقیبان صعود در بالای جدول و همچنین افت فنی محسوس این تیم نسبت به روزهایی که در صدر جدول قرار داشت، در بازی مقابل گل گهر و با شکستی غیرمنتظره در کرمان فشارها را بیشتر از همه بر روی دست نشان بیشتر کرد؛ تا جایی که هواداران مس خواهان خداحافظی سرمربی این تیم بعد از شکست در دربی شدند و البته برخی گمانه زنی‌ها در خصوص قطع همکاری مس و دستنشان در صورت ادامه نتایج ضعیف مس قوت گرفت.

دست نشان که بارها در طول فصل از اختلافاتش پرده برداشت و به صراحت از تخریب‌های خارج از تیم صحبت می‌کرد، بعد از شکست هفته گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی دوباره به جریان سازی‌ها علیه خودش واکنش نشان داد.

پست دست نشان که به نظر می‌رسید نهایت ابراز دلخوری و به نوعی مأیوس شدن او از هجمه‌ها علیه تیمش است، بازیکنان مس را هم تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها با انتشار استوری‌های هماهنگ شده از سرمربی مس حمایت تمام قدی انجام داده‌اند تا در آستانه بازی مهم مقابل آلومینیوم اراک که فراز کمالوند در سوی مقابل روی نیمکت نشسته، به دستنشان روحیه کافی را برای ادامه جنگ و رسیدن به هدف بدهند.

همچنین سرپرست باشگاه مس نیز روز گذشته از دست نشان حمایت کرد تا دستنشان در فاصله چند ساعت با حمایت کاملی از درون تیمش روبرو شود.

88

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvxjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتحاد دو دوست قدیمی برای صعود مس کرمان