تاریخ انتشار: 1397/11/02 23:03
کد خبر: 112880

درد انگشت جهانبخش در زنگ تفریح تمرینات امروز

تمرینات تیم ملی ایران عصر امروز در زمین شماره دو کریکت ابوظبی با حضور تمامی ملی پوشان پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان در حضور تعداد زیادی از خبرنگاران چینی به تمرین پرداختند.
 درد انگشت جهانبخش در زنگ تفریح تمرینات امروز

نکته جالب توجه در تمرین امروز حضور تعدادی از ملی پوشان از جمله جهانبخش، سردار آزمون، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند در سمت دروازه شمالی زمین بود که با قرار گرفتن جهانبخش درون دروازه حالت مفرحی به خود گرفت. البته او برای قرار گرفتن در درون دروازه مجبور شد از سد سردار بگذرد.

وی با قرار گرفتن درون چهار چوب برای سایر ملی پوشان خط و نشان کشید تا همین باعث شود ملی پوشان هیچ رحمی به او نکنند و با تمام توانشان دروازه جهانبخش را مورد هدف قرار دهند.

این در شرایطی بود که او دستکشی به دست نداشت و همین موضوع در نهایت باعث شد انگشتانش از شدت ضربات بازیکنان درد بگیرد، اما خوشبختانه هیچ مشکل خاصی برای این جوان آماده فوتبال ایران به وجود نیامد و قائله خاتمه پیدا کرد.

البته در سال 2002 گیلبرتو سیلوا هافبک تدافعی تیم ملی برزیل درست بابت همین کار از ناحیه انگشتان دستش دچار شکستگی شد و جام جهانی را در نهایت تاسف از دست داد.

01375417

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epmrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های وزیر ورزش بعد از بازی با عمان + فیلم