تاریخ انتشار: 1397/11/03 12:51
کد خبر: 112817

غیبت امیری؛دردسری شیرین برای کارلوس کی روش

وحید امیری در بازی با چین قادر به همراهی تیم ملی نیست چرا که دو اخطاره است و باید در این بازی نظاره گر باشد. آنهم از روی سکوها.
غیبت امیری؛دردسری شیرین برای کارلوس کی روش

اگر چه وحید امیری از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می رود و در سال های اخیر همواره مورد اعتماد کارلوس کی روش بوده اما غیبت او برای کارلوس کی روش یک دردسر شیرین است. به این خاطر که حالا سرمربی تیم ملی به این بهانه می تواند دست به تغییر تاکتیک بزند و البته برای جانشینی وحید امیری چند بازیکن خوب روی نیمکت دارد.

 

یکی از راه ها این است که از میلاد محمدی در پست دفاع چپ استفاده کند که در بازی آخر این کار را کرده بود و احسان حاج صفی را با توجه به گرایش های تهاجمی اش به جای وحید امیری به میدان بفرستد. مهدی ترابی هم بارها و بارها در این نقش در سایپا بازی کرده است. مهدی طارمی هم می تواند به جای وحید امیری بازی کند و شاید تنها ایراد بازی او دراین پست این است که کمی از دروازه دور می شود اما روی توپ هایی که از زاویه مخالف ارسال می شود، می تواند به دروازه حریف برای گل زنی نزدیک شود. حتی مسعود شجاعی و سامان قدوس هم می توانند در این پست بازی کنند. خلاصه اینکه برای یک غایب چند بازیکن با کیفیت وجود دارد کما اینکه در جام جهانی 2018 غیبت اشکان دژاگه در ترکیب تیم ملی به چشم نیامد و اینروزها کسی از نبودن سعید عزت الهی حرفی نمی زند به این خاطر که امید ابراهیمی به خوبی در نقش هافبک دفاعی بازی کرده است.

 

همه این ها به خاطر این است که کارلوس کی روش در تیم ملی دو تیم خوب دارد. یک تیم که درون زمین بازی می کند و یک تیم که بالاجبار روی نیمکت می نشیند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqemj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری کی‌روش؛ سیدجلال و امیری با استقلال بستند!