تاریخ انتشار: 1395/07/03 20:43
کد خبر: 259543

هفت بازی و18 امتیاز حاصل کار شمالی ها در این هفته لیگ یک و دو

ابتدا از لیگ یک شروع میکنیم که در هفته هشتم آن سپیدرود با تک گل سه امتیازی سدهادی موسوی یک برصفر در اهواز مقابل استقلال این شهر پیروز شد و با17امتیاز رتبه سومی خود را حفظ کرد.
هفت بازی و18 امتیاز حاصل کار شمالی ها در این هفته لیگ یک و دو

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، خونه به خونه دربابل با گل های میثم نقی زاده،پژمان نوری،محمدغلامی،محمد خلیلی،امیرحسین فشنگچی و حمیدکاظمی راه آهن را درهم کوبید و با15امتیاز به رتبه چهارم جدول آمد.

در انزلی ملوان با گل های حسین شنانی و شاهین ثاقبی، دو بر یک مس کرمان را برد و با14 امتیاز به رتبه پنجم رسید.

نساجی نیز نوار ناکامی های خارج از خانه خود را شکست و با تک گل عباس یحیی بیگی مس رفسنجان را در خانه این تیم شکست داد وبا13امتیاز به رتبه ششم جدول رسید.

اما در لیگ امروز داماش گیلان در حضور پرشور هوادارانش با گل های سامان نورمحمدی و حسین نظیری دو بر یک پتروکیان شوشتر را شکست داد و با 9 امتیاز پشت سر شهرداری بندرعباس ده امتیازی در رده دوم قرار گرفت.

در آبادان، شهید کریمی جویبار با دوگل پویا رمضانی و میلاد یزدان پناه تیم قعرنشین نفت نوین را شکست داد و با 9 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

اما تنها شکست نمایندگان شمال در کاشان رقم خورد جایی که شهرداری فومن با دو گل مغلوب شهرداری کاشان شد تا شاگردان علی فلاح با پذیرفتن دومین شکست خارج از خانه متوالی با4امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گیرند./فوتبال شمال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyy8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی گذرا بر وضعیت تیم های شمالی در لیگ یک و دو
اختصاصی/