تاریخ انتشار: 1397/11/03 23:01
کد خبر: 112744

نزدیکان باشگاه استقلال فاش کردند ؛ اتفاقی نگران کننده برای بازیکنان !

بدنسازی فشرده استقلالی‌ها در ترکیه نه تنها به شدت روی روح و روان اعضای تیم استقلال اثرگذار بوده بلکه عضلات و بعضاً «آشیل» پای آن‌ها را هم تحت تأثیر قرار داده است.
نزدیکان باشگاه استقلال فاش کردند ؛ اتفاقی نگران کننده برای بازیکنان !

روز گذشته شنیدیم مرتضی آقاخان تنها استقلالی نبوده که از ناحیه تاندون آشیل پا دچار پارگی و آسیب‌دیدگی شده است، بلکه میلاد زکی‌پور هم که صبح روز گذشته در کلینیک دکتر نوروزی حضور پیدا کرده بود از همان ناحیه دچار کشیدگی شده است. دفاع چپ استقلال از ۵ روز پیش و در ترکیه در حال درمان است و با دستگاه‌های دیوترمی کار می‌کند! از نزدیکان تیم استقلال شنیدیم در بازگشت به تهران تقریباً بیشتر نفرات تیم با درد عضلانی از ناحیه پا و یا درد در استخوان‌های خود به خانه رفتند و روز گذشته فقط خوابیده بودند تا لااقل از امروز که دور جدید تمرینات تیم استقلال استارت می‌خورد توان حضور در تمرینات دو نوبتی را داشته باشند. استقلال چیزی در حدود ۱۰ روز دیرتر از پرسپولیس و دو هفته از رقبای اصلی اش در بالای جدول تمرینات بدنسازی اش را استارت زده و کادر فنی برای جبران روز‌های از دست رفته مجبور بوده فشار بیشتری به بدن بازیکنان بیاورد، بازیکنانی که حدود سه هفته تمرین نمی‌کردند و تست پزشکی هم ندادند!

از این موضوع که بگذریم هوای سرد و مرطوب محیطی که استقلالی‌ها در آن اردو زده بودند هم باعث شد تا تیم با شرایط دشواری روز‌های اردوی خارج از کشورش را به پایان ببرد؛ طوری که روز دوشنبه که استقلالی‌ها به فرودگاه رسیدند با آه و ناله و درد، ساک و چمدان‌شان را دنبال خود می‌کشیدند تا ماشین بگیرند و به خانه برگردند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxkpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال / بازگشت مهاجم مصدوم و گفت و گوی مجیدی با شفر