تاریخ انتشار: 1397/11/03 23:48
کد خبر: 112738

رامین یا وریا؛دشوارترین معمای تیم ملی!

سمت راست خط دفاع تیم ملی به نوعی سخت ترین منطقه برای حدس زدن بازیکن ثابت تیم ملی به شمار می رود . حضور دو بازیکن آماده این روزها باعث شده است فکر کنیم که شاید کی روش هم به جمع بندی نهایی در مورد بازی دادن به یکی از این دو نفر نرسیده است.
رامین یا وریا؛دشوارترین معمای تیم ملی!

از ابتدای شروع جام ملت ها آسیا حدس زدن ترکیب ثابت تیم ملی شاید به جز یک الی دو پست تقریبا کار چندان سختی نبود .

اما به واقع سخت ترین دوئل برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی جایی جزمنطقه سمت راست خط دفاع  نمی تواند باشد.جایی که دو بازیکن آماده تیم ملی این روزها برای رسیدن به ترکیب اصلی تمریناتشان را با جدیت هرچه بیشتردر زمین کریکت ابوظبی  در حال پیگیری هستند .

کارلوس کی روش برای این که انگیزه هر دوی آنها را درتمرینات در بالاترین حد خودش حفظ کند در 4 بازی اخیربه هرکدام تا به امروز 180 دقیقه یا  به عبارتی دو بازی میدان داده است.

  سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران از وریا  غفوری در بازی مقابل عراق  و ویتنام استفاده کرده و رامین رضاییان را دربرابر یمن و عمان به میدان فرستاده است. کارنامه این دوبازیکن هم تا حد زیادی شبیه به همدیگر است . آنها در فازدفاعی هیچ گلی را دریافت نکرده اند و هر کدامشان یک پاس گل تا به حال داده اند( با کمی ارفاق به وریا روی گل اول ایران به ویتنام). به همین خاطر سخت ترین معمای تیم ملی در این منطقه طرح شده است

دیدارمقابل تیم ملی چین شاید تا به اینجا درعین حال که حساس ترین بازی تیم ملی محسوب می شود سخت ترین بازی نیز به شمار می آید و قرار گرفتن هر کدام از این دو نفر درترکیب ثابت  به احتمال زیاد نشان می دهد کدام یک از این دو از اعتماد بالاتری نزد  کی روش برخوردار هستند .به همین خاطراست که این دو بازیکن شایسته تیم ملی در تمرینات حتی یک قدم پا به عقب نمی گذارند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3napdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش سردار برای انجام ماموریت سخت