تاریخ انتشار: 1397/11/04 12:38
کد خبر: 112689

فغانی چمدان ها را برای سفر به ایران می بندد؟

قضاوت هیچ یک از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به تیم داوری ایران سپرده نشد! امشب و در صورت برتری تیم ملی در برابر چین پرونده قضاوت علیرضا فغانی و کمک هایش در جام ملت های آسیا بسته می شود و او چمدان ها را برای سفر به ایران می بندد.
فغانی چمدان ها را برای سفر به ایران می بندد؟

علیرضا فغانی که دیدار پایانی جام ملت ها در سال 2015 را سوت زده بود پیش از شروع جام ملت ها گفته بود بیشتر از اینکه در دیدار پایانی جام ملت ها حضور داشته باشد دوست دارد ایران را در بازی نهایی جام ملت ها ببیند و از سویی به این نکته اشاره داشت حتی در صورت حذف ایران هم قضاوت دیدار پایانی جام ملت ها به او محول نخواهد شد به این خاطر که سیاست ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا زوم به روی یک داور نیست.

علیرضا فغانی که در جام جهانی 2018 داور بازی رده بندی بوده در بازی های مرحله گروهی و یک هشتم نهایی جام ملت ها حاضر بوده است اما دیروز که داوران بازی های یک چهارم نهایی اعلام شد نام او در بین اسامی داوران نبود. به هر صورت امشب و با برتری تیم ملی در برابر چین او بر اساس قوانین مجبور است به تهران بازگردد. چون بازی ها به مرحله نیمه نهایی و بعد فینال می رسد که با توجه به حضور تیم ملی در این مرحله ادامه ماندن علیرضا فغانی در امارات غیر ضروری است. البته شاید تیم داوری ایران برای تماشای بازی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی در امارات بمانند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqezp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فغانی به برد ایران مقابل عمان