تاریخ انتشار: 1397/11/04 23:58
کد خبر: 112604

کریم،آماده و با انگیزه حتی برای چند دقیقه!

مهاجم تیم ملی با وجود فرصت کمی که در دیدار با چین پیدا کرد، اثر خود را گذاشت.
کریم،آماده و با انگیزه حتی برای چند دقیقه!

تیم ملی فوتبال ایران امشب موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا با یک نمایش عالی مقابل تیم چین به برتری 3 بر صفر برسد و راهی نیمه نهایی شود.

در بازی امشب پس از اینکه تیم ملی 2 گل زد و خیال کادر فنی تا حد زیادی راحت تر شد، فرصت به کریم انصاری فرد رسید تا در نوک پیکان خط حمله به جای سردار آزمون قرار بگیرد. کریم در دقیقه 85 وارد زمین شد و عملا فرصت چندانی نداشت. او اما در همین زمان اندک هم پرتلاش ظاهر شد و آماده بود که دروازه چین را باز کند.

سرانجام این اتفاق با رخ دادن سومین اشتباه بزرگ مدافعان چین و البته حضور طارمی در مکان مناسب رقم خورد. کنترل نامناسب از بازیکن چین توپ را به مهدی طارمی رساند و او با یک پاس انصاری فرد را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد. کریم هم که تبحر خاصی در گل کردن موقعیت های تک به تک دارد، با آسودگی زهرش را به تیم چین ریخت و دروازه یان جان لینگ را برای سومین بار گشود تا احتمالا آخرین تجربه مربیگری لیپی در چین با باختی سنگین همراه شود.

این گل دقایق پایانی کریم به نوعی یادآور دیگر گل مهم دوران بازیگری او مقابل پرتغال بود. این مهاجم فرصت طلب که در جام جهانی به عنوان هافبک در ترکیب تیم ملی بازی می کرد، بهترین گزینه برای زدن ضربه پنالتی مهمی بود که در واپسین دقایق بازی در اختیار ایران در سومین بازی مرحله گروهی گذاشته شده بود. او به شکلی زیبا این پنالتی را تبدیل به گل کرد و نتیجه شایسته مساوی برای ایران برابر پرتغال ثبت شد.

حالا انصاری فرد با روحیه ای بالا و این سطح از آمادگی که از خود نشان داده، یکی از گزینه های جانشینی طارمی در دیدار با ژاپن است. تجربه و انگیزه همزمان او در 2 بازی باقی مانده تا انتهای تورنمنت می تواند کمک زیادی به تیم ملی بکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ogmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انصاری فرد؛کاملا مهیای کمک به تیم ملی!