تاریخ انتشار: 1397/11/06 10:45
کد خبر: 112480

بگوویچ:شاگردان کی روش شانس خوبی برای قهرمان شدن در آسیا دارند

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ما صدرنشین لیگ دسته‌اول هستیم، اما ماموریت‌مان تمام نشده و بعد از صعود به لیگ برتر باید خوشحالی کنیم.
بگوویچ:شاگردان کی روش شانس خوبی برای قهرمان شدن در آسیا دارند

وینکو بگوویچ در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نود ارومیه و اینکه گل‌گهر اختلاف‌اش با تیم دوم جدول را به 6 امتیاز رسانده است، اظهار داشت: من تجربیات زیادی از کار کردن در لیگ دسته‌اول دارم و یادمان نرفته که فقط با یک امتیاز کمتر به لیگ برتر صعود نکردیم. ما بازی با ارومیه را فراومش کردیم و حالا به فکر بازی بعدی هستیم، این درست است که صدرنشین هستیم اما ماموریت‌مان تمام نشده و بعد از صعود به لیگ برتر باید خوشحالی کنیم.

وی ادامه داد: هنوز چیزی تمام نشده و 36 امتیاز دیگر روی میز باقی مانده است. ما باید در 12 بازی بعدی هم بهترین نتایج را بگیریم تا گل‌گهر به لیگ برتر صعود کند. بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش می‌کنند و حمایت هواداران و مردم سرجان را هم کنار خودمان حس می‌کنیم.

بگوویچ سرمربی تیم گل‌گهر در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به برد تیم ملی برابر چین خاطرنشان کرد: ایران در بازی با چین قدرت خودش را نشان داد، من بازی‌های تیم ملی را نگاه می‌کنم و اعتقادم این است که ایران قوی‌ترین تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی با مربیگری کی‌روش و توانایی فنی بازیکنان، شانس خوبی برای قهرمان شدن در آسیا دارد.

وی در خصوص دیدار ایران و ژاپن در نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: به نظر من شانس برد تیم ملی بیشتر از ژاپن است. امیدوارم ایران به فینال برود و قهرمان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epm89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: بازی در کنترل ما بود/ در مورد من شایعات زیاد است!