تاریخ انتشار: 1397/11/08 01:16
کد خبر: 112248

کارلوس کی‌روش عیار فوتبال آسیا را بالا برده است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: کارلوس کی‌روش عیار فوتبال آسیار را بالا برده است.
کارلوس کی‌روش عیار فوتبال آسیا را بالا برده است

 صمد نوتاش عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کارلوس کی‌روش عیار فوتبال آسیار را بالا برده است و سطح وی بالاتر از آسیاست.

وی با اشاره به این که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با سرمربی‌گری کی‌روش با افتخار به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه یافته است بیان کرد: بی‌شک این تیم در مرحله نیمه‌نهایی نیز با توجه به بازی‌های خوبی که از خود به نمایش گذاشته خوش می‌درخشد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار تیم ملی فوتبال ایران ماحصل برنامه‌ریزی مدرن کی‌روش در سال‌های اخیر است که در سال‌های اخیر به فوتبال ایران کلاس ویژ‌ه‌ای بخشیده و عیار فوتبال ایران را بالا برده است.

نوتاش با اشاره به این که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر توسعه فوتبال در آسیا و فاصله فوتبال آسیا با فوتبال مدرن دنیا باید در حفظ مربیانی همچون کیروش در آسیا حمایت کند بیان کرد: فدراسیون فوتبال ایران نیز باید برای شادی و رضایت مردم نیاز است  قرارداد کیروش را تمدید کنند چرا که وی برای فوتبال ایران زحمات بسیاری کشیده است.

وی اظهار کرد: کی‌روش نظم اساسی به فوتبال ایران بخشیده و تیم‌هایی که در مقابل تیم جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرند از این تیم ملی ترس دارند

نوتاش افزود: بی‌شک ماندن کی‌روش در جمهوری اسلامی ایران به نفع فوتبال ایران است که می‌تواند دستاوردهای خوبی را برای فوتبال کشورمان داشته باشد.

وی حمایت از کارلوس کی‌روش را یک نیاز اساسی برشمرد و افزود: با توجه به این که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قرار دارد حمایت از تیم ملی ایران نیاز اساسی است.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به بازی‌هایی که تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انجام داده پیروزی بر تیم ملی ژاپن دور از استرس نیست و این تیم با سرمربی‌گری کیروش برای ایران افتخارآفرینی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oryq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهندس نوتاش؛ تیم عمران کارا در مرحله نهایی لیگ دسته سه کشور حضور دارد

 کی‌روش: خوشحال هستم که با افتخار به کشور بازگشتیم
موفقیت‌ تیم ملی با فداکاری کادری متعهد رقم خورد