تاریخ انتشار: 1397/11/08 11:16
کد خبر: 112229

ژیرو:اولویت من ماندن در لیگ برتر انگلستان است

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی، آینده خود در این باشگاه را با شبهه مواجه کرده و مدعی شده که ورود گونزالو ایگواین می‌تواند باعث ترک باشگاه چلسی توسط او شود.
ژیرو:اولویت من ماندن در لیگ برتر انگلستان است

اولیویه ژیرو مدعی است ورود ایگواین به چلسی می‌تواند باعث جدایی او از این تیم انگلیسی شود. ایگواین که هفته گذشته به عنوان بازیکن قرضی از آث میلان به چلسی منتقل شده دیروز در جریان پیروزی 3-0 آبی‌پوشان لندن مقابل شفیلدونزدی در جام اتحادیه، در میدان حضور داشت و بازی کرد.

ژیرو این اواخر در چلسی به عنوان بازیکنی ناراضی معرفی شده است. ژیرو در دوران سرمربی‌گری مائوریسیو ساری نتوانسته بود نظر او را جلب کند و در خط حمله اغلب اوقات، موراتا توسط ساری به ژیرو ترجیح داده شده بود. در هفته‌های اخیر با وجود نمایش‌های نه چندان موثر هازارد در پست شماره 9  کاذب، باز هم ساری او را به ژیرو ترجیح داده بود و به نظر می‌رسد این مسائل ژیرو را نسبت به آینده‌اش در چلسی بدبین کرده است.

ژیرو در مصاحبه با رسانه فرانسوی کانال فوتبال کلاب در مورد شایعات مطرح شده درباره ابراز علاقه تیم‌های فرانسوی مارسی و لیون به جذب او و آینده‌اش در چلسی گفت:" اینکه باشگاه تصمیم گرفته مهاجم دیگری مثل ایگواین را به خدمت بگیرد، این مسلما آینده من را در چلسی تیره خواهد کرد. مارسی و لیون هر دو باشگاه‌های بزرگی هستند. من هیچوقت گزینه بازگشت به فرانسه را از روی میز برنداشته‌ام".

اما ژیرو در ادامه متذکر شد که همچنان اولویت اول او ماندن در لیگ برتر است. ژیرو در این باره گفت:" قبلا هم گفته‌ام که با وجود همه این مسائل، اولویت من ماندن در لیگ برتر انگلستان است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apxqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم چلسی قصد رفتن دارد