تاریخ انتشار: 1397/11/09 10:07
کد خبر: 112078

بازیکن پرسپولیس در انتظار پیشنهاد خارجی!

گفته می‌شود مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس علاقه زیادی دارد تا فوتبالش را خارج از مرز‌های ایران دنبال کند.
بازیکن پرسپولیس در انتظار پیشنهاد خارجی!

گادوین منشا خیلی دوست داشت تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و حتی قراردادش را تمدید کند، اما مرغ برانکو فقط یک پا داشت: «این مهاجم نیجریه‌ای را نمی‌خواهم» و البته به محض کنار گذاشتن منشا، موفق شد ماریو بودیمیر مهاجم هموطن و کروات را به پرسپولیس اضافه کند. حالا که منشا رفته شاید سرنوشت و آینده اش از نگاه پرسپولیسی‌ها اهمیتی نداشته باشد ولی شنیدیم این بازیکن علاقه زیادی دارد تا فوتبالش را خارج از مرز‌های ایران دنبال کند. او پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا دوره قبل، سه پیشنهاد فوق العاده از لیگ عربستان، امارات و قطر به دست آورد، اما چون دست پرسپولیس از جذب بازیکن جدید خالی بود، منشا در تیم ماند، اما اعتراضات پیاپی به نیمکت‌نشینی و ضعف شدید فنی و تاکتیکی باعث شد از لیست برانکو برای همیشه خط بخورد. حالا که منشا بدون تیم مانده، به دنبال آن است تا شاید پیشنهاد مالی خوبی به دستش برسد و بتواند وارد لیگ کشور‌های یاد شده، شود. از آن پیشنهادات، فقط یکی باقی مانده که متعلق به قطر است، اما قرارداد مالی جالبی ندارد.

یکی از دوستان صمیمی منشا به ما گفت: «ترجیح اصلی این بود که او به امارات یا قطر برود ولی نیم‌نگاهی هم به پیشنهادات داخلی اش داشتیم. در حال حاضر ۶، ۷ باشگاه لیگ برتر مذاکره کردند یا پیشنهاداتی به ما دادند تا منشا را جذب کنند ولی او نمی‌خواهد تصمیم عجولانه‌ای بگیرد. از این رو، منتظریم تا بهترین انتخاب را داشته باشد.»

منشا برای جدایی از پرسپولیس ۱۲۳ هزار دلار از مطالباتش را بخشید و این هفته قرار است چکی که از سوی باشگاه پرسپولیس دریافت کرده، نقد شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید دردسر‌های منشا برای سرخپوشان افزایش یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpejd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه منشا را می خواهند نه جواب خریداران را می دهند!