تاریخ انتشار: 1397/11/12 19:29
کد خبر: 111634

تاج: سرمربی بعدی تیم ملی خارجی است

تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه آسیا 2019 مناظره ای نه چندان دوستانه همراه با دوکارشناس برنامه یعنی حاج رضایی و مجید جلالی داشت.

مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در این گفتگوی تلفنی در مورد حقوق کارلوس کی روش و هجمه هایی که در مورد آن وجود داشت، بیان کرد: حقوق آقای کی‌روش مسئله‌ای بود که در تخصص ما بود و آن را پرداخت کردیم؛ لیپی هم گرانتر از کی‌روش بود و هم زودتر حذف شد اما اینطور به او هجمه وارد نشد.

تاج در ادامه با اشاره به اینکه طی دوران حضور کی روش، کار زیرساختی هم انجام شده اضافه کرد: اگر ما کار زیر ساختی نکرده بودیم دو دوره متوالی راحت به جام جهانی صعود نمی‌کردیم و در رده‌های پایه به هیچ موفقیتی نمی‌رسیدیم. مگر ساخت PEC و 4 زمین چمن با کیفیت کار زیر ساختی نیست؟!

ریاست فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه ارزیابی از دوران حضور کی روش مثبت بوده، حرف هایش را در مورد انتخاب جانشین این مربی اینگونه ادامه داد: ارزیابی ما و مردم از دوران حضور کی‌روش در تیم ملی مثبت بود.  تلاش این است که یک مربی در حد کی‌روش و به همان بزرگی بیاوریم. برای انتخاب سرمربی ایتدا باید زیرساخت‌ها و قراردادها را فراهم کنیم و عجله‌ای هم در این مورد نداریم در قرارداد سرمربی آینده تیم ملی نظارت بر روی تیم‌های پایه و حضور مربی ایرانی در کادرفنی گنجانده خواهد شد. به همه مردم پیشنهاد میکنم صحبت‌های کارلوس کی‌روش با عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 که دوشنبه پیش رو پخش می‌شود را ببینند.

تاج در مورد اینکه آیا با برانکو در مورد هدایت تیم ملی صحبت شده یا خیر، توضیح داد: با برانکو درمورد هدایت تیم ملی به هیچ وجه صحبت نکردم. گزینه ما برای هدایت تیم ملی خارجی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j659l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبت های تاج رئیس فدراسیون فوتبال و همکاری با کی روش درباره برد تیم ملی + فیلم