تاریخ انتشار: 1397/11/12 22:34
کد خبر: 111613

سانچز: دوست دارم ژاوی بازی‌های دیگر ما را نیز پیش‌بینی کند

سرمربی تیم ملی قطر گفت: نمی‌دانم این حس را چگونه بیان کنم بیشتر از هر چیز برای مردم قطر و هواداران خوشحالم آنها لیاقت این قهرمانی را داشتند.
سانچز: دوست دارم ژاوی بازی‌های دیگر ما را نیز پیش‌بینی کند

فیلکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر بعد از کسب عنوان قهرمانی با غلبه بر ژاپن در فینال جام ملت‌ها، گفت: ما سختی‌های بسیاری در طول بازی کشیدیم، هر دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند و ما در تمام طول بازی جنگیدیم، ژاپنی‌ها برای پیروزی آمده بودند، هر دو تیم تلاش بسیاری داشتند، خوشحالم که توانستیم در نهایت حاصل تلاش‌های خود را با کسب قهرمانی به دست آوریم. 

مربی اسپانیایی افزود: نمی‌دانم این حس را چگونه بیان کنم بیشتر از هر چیز برای مردم قطر و هواداران خوشحالم آنها لیاقت این قهرمانی را داشتند و فکر می‌کنم نشان دادیم که ما شایسته کسب این عنوان هستیم.

وی افزود: ژاپنی‌ها در مالکیت توپ رقابت سختی با ما داشتند ولی در نهایت بازی طوری رقم خورد که ما با نمایش خوب و گل‌های زیبایی که به ثمر رساندیم به پیروزی برسیم. 

سانچز در مورد پیش‌بینی‌های ژاوی گفت: حتماً به ژاوی زنگ خواهم زد و خوشحالم که او این پیش‌بینی را به نفع ما انجام داده او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و از ما جانانه حمایت کرد. دوست دارم از این به بعد بازی‌های دیگر ما را نیز پیش‌بینی کند تا ما برنده و با اطلاعات کامل وارد میدان شویم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m98ny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گزارش تصویری بازی ایران-ژاپن