تاریخ انتشار: 1397/11/13 00:05
کد خبر: 111602

کدام بازیکنان دیگر به تیم ملی دعوت نخواهند شد؟

با جدایی کارلوس کی‌روش آینده برخی بازیکنان نیز در تیم ملی شدیدا به مخاطره خواهد افتاد. شجاعی، منتظری، دژاگه و حتی کنعانی‌زادگان بعید است ازسوی مربیان آینده به تیم ملی دعوت شوند.
کدام بازیکنان دیگر به تیم ملی دعوت نخواهند شد؟

بعد از جدایی کی‌روش از تیم ملی و معرفی سرمربی جدید باید منتظر تغییراتی در لیست دعوت شده‌های آتی به تیم ملی بود. نزدیک‌ترین بازیکنان برای حذف از اردوی‌های آتی این اسامی هستند: مسعود شجاعی، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و احتمالا اشکان دژاگه. این بازیکنان ممکن است به دلایل گوناگون دیگر جایی درمیان دعوت شده‌های آتی نداشته باشند. شجاعی بعد ازتجربه چهارمین جام ملت‌های آسیا و حضور در 3 دوره بازی‌های جام جهانی و بالا رفتن سن دیگر گزینه مناسبی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به حساب نمی‌آید و قطعا مربی آینده تیم ملی با هرتفکری این بازیکن را به تیمش فرا نمی‌خواند.

دیگربازیکنی که باید ازحذفش به یقین رسید پژمان منتظری است. مدافعی که سال‌ها درترکیب تیم ملی حضورداشته و او هم به دلیل بالارفتن سنش دیگر نمی‌تواند گزینه مناسبی برای آینده این پست باشد. منتظری در جام ملت‌های آسیا هم فرصت‌های بسیار کمی برای بازی درترکیب تیم ملی داشت و نتوانست بازیکن ثابتی باشد.

اشکان دژاگه را هم به دلایل مشابه می‌شود در میان خط خورده‌های آتی دید. دژاگه گرچه دراین جام نمایش نسبتا خوبی داشت اما او هم در بازی‌های سخت تیم ملی به شدت ناآماده جلوه کرد به خصوص بازی آخر مقابل ژاپن که ادامه چنین بازیکنی درتیم ملی نمی‌تواند به صلاح فوتبال ایران باشد.

اما ممکن است درمیان حذف شده‌های آتی نام محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم ببینیم. مدافعی که درلیگ هم عملکرد چندان چشمگیری نداشت و دربازی با ژاپن یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم ملی بود. البته کنعانی‌زادگان این شانس را دارد که به دلیل سن مناسبش همچنان مورد توجه مربیان تیم ملی باشد اما خیلی بعید است که این بازیکن دیگر حضوردرترکیب تیم ملی را تجربه کند.

درعین بازیکنان دیگری هم هستند که درجام ملت‌ها عملکرد مطلوبی نداشتند و باید فکری به حال پست آنها شود. نمونه‌اش رامین رضاییان که در این جام ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی بود و جز ایجاد برخی حاشیه‌ها محصول دیگری برای تیم ملی نداشت. به نظر می‌رسد کار مربی آتی تیم ملی بیشتر روی تغییر گزینه‌ها برای پست‎‌ها کلیدی متمرکز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kqnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای طالقانی تکذیب شد ؛ کی روش هنوز قرارداد را امضا نکرده است