تاریخ انتشار: 1397/11/13 11:34
کد خبر: 111571

پرده برداری شد؛تصمیم اجباری روبین‌کازان در فروش سردار آزمون!

روبین‌کازان در پرونده انتقال سردار آزمون به زنیت سن‌پترزبورگ تصمیم اجباری را اتخاذ کرد.
پرده برداری شد؛تصمیم اجباری روبین‌کازان در فروش سردار آزمون!

و به نقل از سایت اسپورت روسیه، سردار آزمون پر سروصداترین انتقال زمستانی فوتبال روسیه است که از بسیاری جهات بحث‌برانگیز نیز خواهد بود. روبین‌کازان قصد داشت تا بهترین بازیکن خود را به تیم‌های اروپایی بفروشد اما در نهایت به زنیت سن‌پترزبورگ انتقال یافت. پیشنهاد 10 میلیون یورویی زنیت یک هفته قبل به روبین‌کازان ارسال شد و 2 تیم مذاکره خود را برای این انتقال احتمالی آغاز کردند. زمانی که تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا حذف شد مذاکره اساسی مدیران تیم‌های روبین‌کازان و زنیت سن‌پترزبورگ انجام شد. جالب است سردار آزمون در روزی به تیم زنیت سن‌پترزبورگ پیوست که فینال جام ملت‌های آسیا 2019 برگزار شد. جامی که او در ماه ژانویه با هدف فتح آن وارد شده بود.

در ادامه این روایت رسانه روسی آمده است: سردار آزمون در آخرین روز پنجره نقل‌وانتقال‌های زمستانی در ایران بود و نمی‌توانست از نظر فیزیکی در تیم جدیدش حضور یابد. سفری که می‌توانست 10 ساعت طول بکشد. از سویی پیشنهادهای دقیقی در روبین‌کازان برای خرید سردار آزمون وجود داشتند. کازانی‌ها پیشنهاد ولورهمپتون انگلیس را مورد بررسی قرار دادند که خواهان انتقال قرضی سردار آزمون تا پایان فصل جاری به ارزش 2 میلیون یورو با احتمال خرید قطعی بودند. در این میان روبین‌کازان با توجه به نبود ضمانت خرید قطعی سردار آزمون توسط ولورهمپتون پیشنهاد این تیم انگلیسی را رد کرد. سردار آزمون در صورت رفتن به ولورهمپتون اگر با مصدومیت یا عدم جلب رضایت کادر فنی تیم ولورهمپتون مواجه می‌شد باید دوباره به روبین‌کازان باز می‌گشت. زنیت سن‌پترزبورگ تنها تیمی بود که در پنجره نقل‌وانتقال‌های زمستانی حاضر به پرداخت پول زیادی برای سردار آزمون بود. روبین‌کازان هم نیاز مبرمی به پول جهت حل مشکلات مالی خود داشت و هیچ صحبتی مبنی بر فروش یا عدم فروش سردار آزمون نبود.

سردار آزمون پاداش‌های مختلفی نیز در قبال رتبه نهایی زنیت سن‌پترزبورگ در فصل جاری لیگ برتر روسیه، بازی‌های لیگ اروپا و عملکرد فردی خود دریافت خواهد کرد. روبین‌کازان نیز در عقد قرارداد نهایی این انتقال اصرار زیادی به تعیین درصد قابل‌توجهی از فروش سردار آزمون در آینده از سوی زنیت به تیم دیگری داشته است. باید این مساله را مدنظر داشته باشیم که زنیت اغلب بازیکنان خود را با قیمت‌های ده‌ها میلیون یورویی به تیم‌های اروپایی می‌فروشد. روبین‌کازان علاوه بر دریافت مبلغ 10 میلیون یورو بابت صدور رضایت‌نامه سردار آزمون در آینده نیز درآمدی بابت انتقال این ملی‌پوش ایرانی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv9r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روبین‌کازان به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای فروش سردار آزمون!