تاریخ انتشار: 1397/11/15 21:57
کد خبر: 111242

بودیمیر؛ غایب بزرگ در مقابل پدیده؟

احتمال دارد ماریو بودیمیر مهاجم کروات تیم پرسپولیس در مقابل پدیده غایب باشد.
 بودیمیر؛ غایب بزرگ در مقابل پدیده؟

سرخپوشان پایتخت در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ خلیج فارس به مصاف پدیده مشهد خواهند رفت. این دو تیم که در جدول هم امتیاز هستند، در ادامه مسابقات رقابت سختی باهم خواهند داشت و این دیدار نیز برایشان مصاف ۶ امتیازی به حساب می‌آید.

تیم برانکو ایوانکوویچ اکنون با نیروهای جدید و با انرژی بالا به استقبال نیم فصل دوم آماده است. ماریو بودیمیر یکی از خریدهای جدید این تیم که از دینامو زاگرب به پرسپولیس آمد و در مقابل سپیدرود نیز بازی کرد، اکنون به یکی از چالش های برانکو تبدیل شده و نقطه ابهام سرخ ها برای جدال با پدیده است.

به گفته برانکو او در اواسط تمرین دیروز احساس درد کرد اما مشکلش خیلی حاد نبود با این حال امروز به همراه حسین ماهینی دور زمین دوید و در تمرینات گروهی حضور نداشت. البته سرمربی سرخ ها او را در لیست تیمش برای دیدار با پدیده قرار داده و احتمالکادر پزشکی پرسپولیس امیدوار است که مصدومیت جزئی بودیمیر تا چهارشنبه بهبود پیدا کند.

در غیاب مهاجم کروات برانکو گزینه هایی چون علی علیپور، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سیامک نعمتی را در دسترس دارد اما حضور مهاجم بلند قد سرخ ها به خصوص در نیمه دوم می‌تواند بار هجومی تیم برانکو را بیشتر و بیشتر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgaeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دوقلوهای شوت‌های ناگهانی در پرسپولیس