تاریخ انتشار: 1397/11/15 22:00
کد خبر: 111241

مهاجری طلسم تساوی ها را شکست

سرمربی تیم ماشین سازی پس از هفته ها تساوی موفق شد با پیروزی در اهواز به دومین برد خود در مدت هدایت این تیم دست پیدا کند.
 مهاجری طلسم تساوی ها را شکست

تیم فوتبال ماشین سازی پس از 8 هفته ناکامی در کسب برد بالاخره توانست این طلسم را در خوزستان  بشکند تا در شروع نیم فصل به یک برد شیرین خارج از خانه دست پبدا کند.

رضا مهاجری سرمربی خوش فکر این تیم که از حدود 5 ماه پیش  بعد از شکست این تیم مقابل تراکتورهدایت این تیم ریشه دار تبریزی را برعهده گرفته است موفق شد درمقابل استقلال خوزستان با تک گلی که توسط  محمد اهل شاخه درهمان دقایق ابتدایی بازی به ثمر رساند خودش وتیمش را به یک برد بار ارزش برساند .اینک   شاگردان  مهاجری با روحیه هر چه بیشتر درهفته آینده میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

این در شرایطی است که در هفته های اخیرهمواره بازی قابل قبولی را از این تیم دیده ایم.  حالا  رضا مهاجری امیدوار است با حفظ روند رو به رشد خود بتواند مانند فصل گذشته درمشهد این باردر تبریز هم خاطرات خوبی را خودش بر جا بگذارد.

ماشین سازان با کسب  این برد شیرین  با 5 پله صعود هم اکنون در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد  اما این مکان به احتمال خیلی زیاد تا انتهای هفته  دوام زیادی نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqaea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قسمت دوم ماموریت مهاجری دشوارتر از قسمت اول!