تاریخ انتشار: 1397/11/15 22:14
کد خبر: 111238

لوکاکو: PSG یکی نامزدهای فتح لیگ قهرمانان است

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی منچستریونایتد، دیدار برابر پاری سن ژرمن را بسیار دشوار می داند.
 لوکاکو: PSG یکی نامزدهای فتح لیگ قهرمانان است

منچستریونایتد به زودی باید در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن به میدان برود اما لوکاکو معتقد است بعد از جدایی ژوزه مورینیو، شرایط یونایتد و بازیکنان از جمله پل پوگبا بهتر شده است.

لوکاکو گفت: "از نظر من پاری سن ژرمن بخت اول صعود است اما ما نیز به خوبی آماده این دیدار شده و خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. ما می دانیم قرار است در برابر تیمی قرار بگیریم که یکی از نامزدهای قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

شما فقط کافیست شرایط حریف را بررسی کنید تا متوجه پاری سن ژرمن بازیکنان با استعداد و مربی بزرگی است و مدیران این تیم برای باشگاه خود برنامه بزرگی دارند، پس یک مسابقه سخت در انتظار یونایتد است.

از زمان خروج مورینیو شرایط متفاوت و بسیار مثبت شده است. در حال حاضر بازیکنان بیشتر لبخند می زنند و همه چیز به خوبی پیش می رود اما ما باید همچنان به این روند ادامه دهیم. پل پوگبا خوشحال است و ما به او می گوییم تو را سرحال می بینیم و او نیز می خندد. پس حالا همه چیز خوب است و همه در بالاترین سطح خود بازی می کنند.

در تمرینات در بازی های شش برابر شش و هشت برابر هشت به بهترین شکل حضور پیدا می کنیم و این نشان می دهد که بازیکنان می خواهند خودشان جلوی سرمربی جدید را ثابت کرده و از فرصت خود استفاده کنند. هنگامی مسابقات ما می دانیم که هر بازیکن می تواند بازی کند، اما مهمترین هدف شرایط تیم است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3na9rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: لوکاکو برای من و تیم بازیکنی فوق‌العاده به شمار می‌رود