تاریخ انتشار: 1397/11/16 09:34
کد خبر: 111205

ژاوی:اطمینان داشتم که قطر جام قهرمانی را بالای سر می‌برد!

ستاره اسپانیایی السد قطر تاکید کرد که مجموعه اسپایر دلیل اصلی قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا 2019 بود.
ژاوی:اطمینان داشتم که قطر جام قهرمانی را بالای سر می‌برد!

و ‌به نقل از الوطن، جام ملت‌های آسیا 2019 به میزبانی امارات برگزار شد و تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ژآوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا پیش از بازی‌های پیش‌بینی کرد که ژاپن و قطر به فینال صعود کنند و در نهایت قطر قهرمان شود.

این ستاره السد درباره دلیل پیش‌بینی عجیب اما درست خود، گفت‌: من اطمینان داشتم که قطر جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. وقتی قبل از بازی‌های پیش‌بینی قهرمانی قطر را کردم بعضی به من گفتند که دیوانه شده است و یا از روی تعصب صحبت می‌کند اما من به حرف خود اطمینان داشتم چرا که به خوبی تیم قطر را می شناختم.

او ادامه‌ داد: من از نزدیک بازیکنان قطر را می‌شناختم. در آکادمی اسپایر شاهد پیشرفت فوتبال قطر بودم. بر این باور هستم که تاسیس آکادمی اسپایر و آموزش بازیکنان در آن دلیل این قهرمانی بود و در نهایت هم این سرمایه گذاری جواب داد و قطر قهرمان شد. پیش‌بینی می‌کردم که قطر در ضربات پنالتی‌  و یا با نتیجه یک بر صفر ژاپن را شکست دهد چرا که ژاپن هم تیم بسیار خوب و قوی است اما در نهایت با این نتیجه خوب به سود قطر بازی تمام شد.

ژاوی در پایان صحبت‌های خود، اضافه کرد: گل دوم قطر را که توسط عبدالعزیز حاتم به ثمر رسید بارها نگاه کردم. این گل ثمره سال‌ها کار و تلاش سانچس در اسپایر است. به نظرم او بهترین مربی مجموعه اسپایر است. تیم قطر بازیکنانی چون اکرم عفیف، عبدالکریم حسن، بسام الراوی، پدرو، طارق سلمان و خوخی را در اختیار دارد که همه آنها می‌توانند در اروپا بازی کنند. باید این بازیکنان به خوبی حفظ شوند چرا که آینده فوتبال قطر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apyyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمانی قطر و یک ابهام اساسی !